Geçen gün Ankara'daki eylemleri sırasında polis müdahalesine maruz kalan işçiler İzmir'de tepkilerini dile getirdi. İzmir Konak Meydanı'nda yaptıkları açıklamada, mücadelelerinin haklı olduğunu ifade eden işçiler "Polis bizi durduramaz" şeklinde sloganlar attı. Torba Yasa taslağına karşı çıkan ve iptali için sokaklara dökülen işçiler, Ankara'da da eylemlerine devam ederken polisin biber gazlı önlemiyle karşılaştı. Hükümetin işçiye kötü muamele yaptığını iddia eden KESK Dönem Sözcüsü Ali
Rıza Özer, "Hükümet işçilerin haklı mücadelesini gaz bombaları ve polisle engellemeye çalıştı. Gaz bombalarıyla bizi durduramazlar. Biz bunlarla daha önce de karşılaştık. Biz gaz bombalarının, polis barikatlarının içinden çıkmış bir örgütüz. Bu müdahalelerde yaralanan arkadaşlarımızdan bazılarının tedavileri hâla devam ediyor. Bizi bu şekilde durduramazsınız" dedi. Müdahalelerde yaralanan Eğitim-Sen 6 nolu Şube Yöneticisi Pınar Uğur da, "Dün acil müdahaleye ihtiyacım olduğu halde emniyet güçleri alana 45
dakika boyunca ambulans sokmadı. Aradıklarını söyledikleri halde ambulans gelmedi" iddialarında bulundu. Uğur, "Biz bu mücadeleyi geleceğimiz için veriyoruz. Her fırsatta demokrasi naraları atan hükümet, bu tutumuyla demokrasiden yana olmadığını göstermiştir. Bizlerin eylemi
yasal ve haklıydı" dedi.
Ankara'daki polis müdahalesi sırasında kullanılan gaz bombalarını da yanlarında getiren grup, polisin müdahalesine tepkisini sloganlarla dile getirdi. İşçiler daha sonra olaysız dağıldı.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.