İş-Kur İl Müdürlüğü'nde, iş başvurularının yoğunluğu nedeniyle öğle paydosunun geçici bir süreliğine kaldırıldığı bildirildi.
İş-Kur il Müdürü Rifat Çetinkaya, Anatamir ve Hava İkmal Bakım Merkezi'ne işçi alımı için müracaatların başladığını belirterek, “İş başvurusu konusunda bir yoğunluk yaşanıyor. Bu yoğunlukta, vatandaşlarımızın işini daha çabuk halledebilmek için geçici bir süreliğine personelin öğle paydosunu kaldırdık” dedi.
Çetinkaya, iş başvurularının tamamlanması sonrasında mesailerin
normale döneceğini bildirdi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.