GÜLLÜOĞLU Yönetim Kurulu Başkanı Nejat Güllü, “Şanlıurfa 2. Organize Sanayi Bölgesinde 20 dönüm bir yer aldık. Buraya süt üretim tesisi kuracağız” dedi. Güllüoğlu iş başvurusu
Projeyi günlük 30 bin ton süt üretecek şekilde hazırladıklarını anlatan Güllü, şöyle devam etti: “Bu tesisin sütünü temin etmek için köylülerle ortak bir proje geliştiriyoruz. Onlara koyun dağıtıp sütü biz alacağız. İlk etapta 3 bin baş koyun alıp köylülere dağıtacağız. Kendi koyunları olan köylülerin de
sütünü alacağız.”
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.