Kütahya Simav Halil İbrahim Kazcıoğlu Mesleki Eğitim Merkezi Müdürlüğünce, genç nüfusun, iş gücü piyasasının talepleri doğrultusunda mesleki eğitim yoluyla mesleki bilgi, beceri ve niteliğini yükseltmek, istihdamı artırmak amacıyla, okul müdürleri, belde belediye başkanları ve köy muhtarlarının katılımıyla bir toplantı düzenlendi.
Okulun konferans salonunda gerçekleştirilen toplantıya Simav Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Şeref Kazcıoğlu, ilk ve orta öğretim kurumlarının müdür ve yöneticileri ile belde belediye başkanları ve bir kısım köy muhtarı katıldı.
Projeyi tanıtmak amacıyla düzenlenen toplantıda konuşan Halil İbrahim Kazcıoğlu Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Çetin Terzioğlu, toplantıya katılanlardan köy veya beldelerinde ilköğretim okulundan mezun olduktan sonra herhangi bir örgün eğitim kurumuna devam etmeyen 13–16 yaş gurubu arasındaki boşta gezer gençlerin kendilerine yönlendirilmesini istedi.
Mesleki Eğitim Merkezinin derslik ve laboratuar olarak öğrencilere istedikleri konuda kurs açma konusunda yeterli alt yapıya sahip bulunduğunu anlatan Terzioğlu, proje ile hem iş gücü piyasasının ihtiyaç duyduğu kalifiye eleman ihtiyacının karşılanması hem de herhangi bir mesleği olmayan işsizlerin meslek edindirilmek suretiyle istihdamının hedeflendiğini söyledi.
Açılacak kurslar sayesinde kursiyerlerin meslek edinirken sosyal güvenceye de kavuşacağını vurgulayan Çetin Terzioğlu,” İlkokuldan mezun olduktan sonra
herhangi bir okula gitmeyen gençlerimizi sokağın kaderine terk etmeyelim. Onları hep birlikte geleceklerine kavuşturalım. Aş ve iş sahibi yapalım. Halil İbrahim Kazcıoğlu Mesleki Eğitim Merkezi olarak biz hazırız” diye konuştu.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.