Çukurova Kalkınma Ajansı'nın (ÇKA)Sosyal Kalkınma Mali destek programı kapsamında Tufanbeyli Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği’nce tertiplenen sertifikalı 1. dönem kaynakçılık kursu tamamlandı.
Tufanbeyli’de genç işgücü potansiyelinin istihdam edilebilirliğinin arttırılmasına yönelik “Sertifikalı Kaynakçılık Eğitim Projesi” ilk dönemi sona erdi. Proje kapsamında ilk kursa 20 genç katıldı. MEGEP modülleri esas alınarak yapılan 300 saatlik kurs programında teorik dersler, görsel materyaller ile zenginleştirilerek kurulan atölye ile uygulamalı olarak gerçekleştirildi.
Köylere Hizmet Götürme Birliği Müdürü Saffet Giray, İlçe Halk Eğitim Müdürü Ali Türkaslan ve Eğitmen Erdoğan Küpeli, gözetiminde kursa katılanlar uygulama sınavı ve yazılı sınava tabi tutuldu. Sınav sonucuna göre başarılı kursiyerlere sertifika verileceği bildirildi.
İkinci dönem kursunun ise bir hafta aradan sonra 21.02.2011 tarihinde
başlayacağı açıklandı.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.