Hizmet sektörünün önem kazanmasıyla birlikte ortaya çıkan yeni iş kolu çağrı merkezleri, istihdam deposu oldu. 'Müşteri memnuniyetinin teknolojik mekanları' diye de tanımlanan merkezlerde geçen yıl, ülke genelinde 40 bin kişi işe alındı. Çağrı merkezi sektörünün hızlı büyüme trendini 2010'da da sürdürdüğünü kaydeden yetkililer, “Son 5 yılda sadece Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgeleri’ndeki çağrı merkezleri için yapılan yatırımların 50 milyon TL'yi buldu. Bu yatırımla, sektörün sağladığı istihdam 2 katına çıktı. Beş yıllık gelecekte sektörün hacim olarak yüzde 100'ün üzerinde büyüme göstereceği, oluşturulan istihdamın da 40 bin seviyelerinden 85 binlere ulaşılacağı öngörülmektedir." diye konuştu. Büyümekte olan sektörde Anadolu'nun birçok ilindeki yatırımlar da artarak devam ediyor. Erzurum, Erzincan, Bingöl ve Gümüşhane gibi illerdeki çağrı merkezlerinde çalışanların sayısı da arttı” diye konuştu.Türk çağrı merkezi sektöründe eğitim seviyesinin en az lise mezunu olduğunu kaydeden yetkililer, “Merkezler çalışanlar tarafından geçici iş olarak görülüyor. Örneğin banka çağrı merkezlerinde şubeye geçmek isteyenler çağrı merkezini basamak olarak kullanıyor. Ancak herkesin
amacı aynı olduğundan zamanla umutsuzluk ve motivasyon kayıpları söz konusu oluyor. Öncelikle kişilerin mizaçlarına, strese dayanıklılığına, hedeflerine bakmak çok daha anlamlı oluyor” diye konuştu.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

mrb ben hataydan nuriye.kamu yönetimi mezunuyum.83 doğumluyum.ilgilerinizi bekliyorum.teşekkürler
YanıtlaSilmrb ben hataydan nuriye.kamu yönetimi mezunuyum.83 doğumluyum.ilgilerinizi bekliyorum.teşekkürler
YanıtlaSilben gülay..iş-kur istanbul sem e bağlı olarak 44 gün ege ünv. hastanesinde anasantral bölümünde stajerlik yaptım toplam 52 gün çağrı merkezi eğitimi aldım..devamlılık için işverenden acil iş bekliyorum..iletişim için mail adresimi gulay_sefa@hotmail.com..ilginiz için şimdiden teş. ederim..
YanıtlaSilben lise mezunuyum istanbul'da oturuyorum 86 dogumluyum
YanıtlaSil