Belediyeden emekli personele plaket

Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli belediyedeki hizmet süresini tamamlayıp emekli olan 11 personele teşekkür plaketi verdi.
Adapazarı Belediyesi Meclis Salonunda gerçekleşen programa Adapazarı Belediye Başkanı Süleyman Dişli, Başkan vekili Erol Aydın, Başkan Yardımcısı Rıdvan Sezer, belediye müdürleri ve emekli olan personeller katıldı.
Başkan Dişli, emekli olan personele yaptıkları hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, “Sizlerin sayesinde bugünlere geldik. İnşallah bundan sonrada sizin gibi arkadaşlarla birlikte çalışmak naip olur. Emek verip, gayret ederek çalışıp hizmet sürelerini tamamlayan arkadaşlarımızı geride kalanlar olarak hayırla iyi bir şekilde yad edeceğiz. Personellerin emekli olması yeni yetişen gençlere istihdam sağlaması
açısından da önemlidir. Uygulamış olduğumuz emeklilik politikasının bir amacı da yeni istihdam oluşturmaktır. Tekrar belediyemiz bünyesinde vermiş olduğunuz hizmetlerden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki hayatınızda başarılar dilerim” dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.