![]() |
| atanamayan öğretmenler |
2010 KPSS Mağdurları Öğretmenler platformu adına konuşan Mustafa Lale de, "Bizler, 2010 KPSS mağdurları öğretmenler olarak, bir sosyal paylaşım sitesinde bir araya gelmiş 30 bin öğretmen adayıyız. Burada toplanmamızın amacı sadece mağduriyetimizi, derdimizi kamuoyuna paylaşmaktır" diye konuştu.
Lale, "300 binin üzerinde öğretmen işsizdir, mağdurdur, mazlumdur öncelikle şunu belirtmek isteriz ki, maalesef ülkemizde bir algılama sorunu var. 300 binin üzerinde öğretmenin işsiz olması, bu ülkede yeri yerinden oynatmalı, yetkililerin uykularını kaçırmalı ve gündemin en üst sıralarında
yer almalıydı. Halbuki, bu sorun yazarıyla çizeriyle, işçisiyle memuruyla, bürokratıyla parlamentosuyla herkesin sorunudur" diyerek, Başbakan'dan dertlerini anlatabilmek için randevu isteyeceklerini bildirdi.
Lale, sıkıntılarını anlatan bir mektubu da çoğaltarak, kapı kapı dolaşarak vatandaşlara dağıtacaklarını söyledi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.