Açıköğretim harçları yarı yarıya düşürüldü

açıköğretim
Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, açık ilköğretim okulu ile açık öğretim liselerinin harçlarının bugün itibariyle yüzde 50 oranında indirildiğini bildirdi.

Bakan Çubukçu, EĞİTEK'teki ''Uzaktan Eğitim Koordinasyon Merkezi ve Alo Eğitim'' hattının tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, ''Açıköğretim hizmetlerinin harçları bugün itibariyle yüzde 50 oranında indirilmiştir'' dedi.

Çubukçu, ''Vatandaşlarımızın bu hizmetten daha fazla faydalanmaları için açık ilköğretim okulu harçları 20 TL'den 10 TL'ye, açık öğretim liselerinin harçları 40 TL'den 20 TL'ye çekilmiştir. Böylece eğitim imkanından uzak kalmış ya da yarıda bırakmış kadınlarımızı, yetişkinlerimize, özürlü
vatandaşlarımızı bu hizmetten faydalanmaya davet ediyorum'' diye konuştu.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.