Sivas kalorifer ateşçisi kursu açıldı

Sivas'ın Suşehri ilçesinde Halk Eğitimi Merkezi ve Akşam Sanat Okulu bünyesinde 'Katı Yakıt Kalorifer Ateşçisi' kursu açılacak.
Açılacak kurs hakkında bilgi veren Suşehri Kaymakamı Yusuf Özdemir, 30 kursiyerin alınacağını ve derslerin Suşehri Anadolu Öğretmen Lisesi'nde verileceğini söyledi. Özdemir, "Halk Eğitimi Merkezi ve Akşam Sanat Okulu bünyesinde Katı Yakıt Kalorifer Ateşçisi kursu açılacak. En az ilköğretim mezunu olmak şartı ile 5 Şubat tarihinde başlayacak kurs 27 Şubat tarihinde sona erecek. Katı
Yakıt Kalorifer Ateşçisi kursu için 30 kursiyerin kaydı alınacak. Hafta sonu iki gün olacak kursta günde 4 saat ders verilecek. Kursiyerler derslerini Suşehri Anadolu Öğretmen Lisesi'nde gerçekleştirecekler" dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.