Sivas istihdam kurulu toplandı

Sivas'ta 2011 yılı birinci İl İstihdam Kurulu Toplantısı Vali Ali Kolat'ın başkanlığında yapıldı.
Atatürk Endüstri Meslek Lisesi'nde gerçekleştirilen toplantıya Vali Ali Kolat'ın yanı sıra Belediye Başkan Vekili Ömer Faruk Çınargil, Vali Yardımcısı Kemal Şahin ve kurul üyeleri katıldı. Toplantıda konuşan Vali Kolat, istihdam kurulunun kaliteli eleman yetişmesi konusunda önemli görev üstlendiğini belirterek, "İl İstihdam Kurulu olarak Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim aylarında olmak üzere yılda dört defa toplanıyoruz. İstihdam Kurulu Toplantıları’nda ilimizde ihtiyaç duyulan meslek gruplarının, branşların mesleki eğitimlerini sağlama konusunda çalışıyoruz. Valiliğimizle, belediyemizle, ticaret ve sanayi odamızla, sivil toplum kuruluşlarımızla hep birlikte istihdamı artırıcı çeşitli kurs ve proje çalışmaları gerçekleştiriyoruz. İstihdam Kurulu kaliteli eleman yetişmesi konusunda önemli bir görev üstlenmiş durumdadır. Kurul
toplantılarına bütün kurul üyelerinin katılmasını ve görüşlerini, düşüncelerini beyan etmelerini istiyoruz" dedi. Kurulun istihdama önemli katkılar sağladığını kaydeden Kolat, toplantıya iştirak eden üyelere teşekkür etti.
Toplantının ardından Vali Kolat ve kurul üyeleri Atatürk Endüstri Meslek Lisesi atölyelerini gezerek, okul öğretmenlerinden bilgi aldı.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.