Sıcak mutfak aşçılığı belgeleri verildi

Kütahya'nın Gediz ilçesinde, Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Sıcak Mutfak Aşçılığı" kursunu tamamlayan 17 kişi törenle belge aldı.
Kursun verildiği Gediz Kız Meslek Lisesi'nde, belge almaya hak kazanan kursiyerler için gece düzenlendi.
Geceye İlçe Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Syyid Kutup Özdem, Milli Eğitim Müdürü İsmail Aksoy, Şube Müdürleri Zekeriya Ünal ve Fikri Çetinkaya, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Canata ile Müdür Yardımcıları Mürşit Ertem ve Ahmet Bozdeveci, kursiyerler ve kurs öğretmenleri katıldı.
Gecede bir konuşma yapan Gediz Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, kaliteli yaşamın evrensel standartlarına göre beslenme alanında Sıcak Mutfak Aşçılığı kursunu başarılı bir şekilde tamamlayan 17 kursiyeri kutladı. Günlük mutfak hayatını geliştiren ve el becerisini artıran Sıcak Mutfak Aşçılığı kursunun aynı zamanda geçerli bir iş kapısı da açtığını söyleyen Kaymakamı İsmail Çorumluoğlu, ihtiyaç ve talebe göre kursun devam ettirilmesi gerektiğini belirtti.
Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Canata da, Beslenme Öğretmeni Okan Karaca ile Aşçı Ustası Kamil Taşkın tarafından verilen kursun 53 saati teorik, kalan kısmının ise uygulamaya yönelik olarak 180 saat sürdüğünü belirtti.
Geceye katılan misafirlere, kursiyerlerin becerileri ile hazırlanan çeşitli yemeklerden oluşan bir ziyafet verildi.
Yemekten sonra, daha önce Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünce
açılan Halk Oyunları ve bağlama kurslarına katılan öğrencilerinin gösterileri ile verdikleri mini konser büyük ilgiyle izlendi.
Şölenin ardından Kaymakam İsmail Çorumluoğlu ve diğer davetliler tarafından 17 kursiyere Sıcak Mutfak Aşçılığı Belgesi verildi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.