Renault eleman alımı yapacak

 Kapasite kullanımının artması ile beraber renault fabrikaları 2011 ilk yarısında yeni eleman alımına soyunacak. sizde sitemizden renault iş başvurusu formunu hemen doldurunuz.

ÜRETİMİ bir önceki yıla göre yüzde 11 oranında artırarak 2010’da 307 bin araç üreten Oyak Renault’un Genel Müdürü Tarık Tunalıoğlu, “Fabrikamızını kapasitesi 360 bin ve daha gidecek çok yolumuz var. Bu yıl üretim kapasitemizi 320 bin ve üzerine taşımak için 100’ler seviyesinde yeni istihdama ihtiyaç olacak. İstihdam katkısı bu yılın ilk yarısında gerçekleşecek. Şu andaki en büyük sıkıntı üretimde
kullandığımız ithal parçaların aşırı talebe karşılık verememesi. İthal parçaların kapasite darlığından, üretimi 3 ve 4 Ocak’ta durdurup, 5 Ocak’ta yeniden başlamak zorunda kaldık” dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.