Bartın'da inşaat işleriyle uğraşan müteahhitler ve inşaat firmaları 2011 yılından büyük umut bekliyor.
Bartın'da inşaat, tadilat, onarım ve dekorasyon işleri yapan ve genelde devlet sektörü için hizmet veren Erdoğan Çakır, 2010 yılındaki inşaat sektörünü ve 2011 yılındaki beklentilerini açıkladı. Çakır, "Bartın'daki inşaat sektörü 2010 yılında kötü değildi. Yine rahat bir çalışmamız oluyordu. İşçimizin emeğinin karşılığını rahat bir şekilde temin ediyorduk. Bartın'daki inşaat sektöründe gördüğüm kadarıyla yap-sat işlemi daha da etkili oluyor. Bartın'daki tek sıkıntı kalifiyeli eleman olmaması. Amele kolay kolay bulunmaması, bizim bu sektördeki en büyük sıkıntımızdır. Şöyle bir sıkıntımız daha oluyor. Kendini müteahhit sanan kişiler girdiğimiz ihalelere gölgesini düşürüyor. Bir iki sene sonra çekip gidecek olanlar az bir para kazanıp ortadan çekiliyorlar. Bu tip insanlar da bizim rahat iş yapmamızı hatta işlerimizi tamamen bozuyorlar. Girdikleri ihalede kendilerini bile kurtarmayacak fiyatlar vererek sağdan soldan öğrendikleri ile karşımıza çıkıp acemice iş yapan kendini müteahhit kılığıyla benimseyen insanlar. 1986 yılından beri bu işin içindeyim. 1996 yılından bu yana da devlet sektörüne hizmet vermek üzere çalışmaktayım. İşlerimiz kötü değil ama inşallah 2011 yılında daha da güzel olacağını temenni ediyorum" dedi.
İnşaat Firması sahibi Erdoğan Çakır, "Bartın'da il dışında
da resmi kuruluşların bizlere sundukları iş ve fiyatlardan memnunluk duyuyorum. 2011 yılında da iyi işlerin olmasını ümit ediyorum" diye konuştu.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.