![]() |
| Baz istasyonunda çalışmak |
Yozgat'ta kar dolayısıyla arızalanan baz istasyonlarının tamiri ve kurulumu için çalışan işçiler, eksi 5 derece soğuğa aldırmadan 60 metre yükseklikteki direğe çıkıp oluşan arızaları giderdi. Menderes Aydoğdu, iki yıldır bu işte çalıştığını belirterek, "Bu işte 10 yıldır çalışan arkadaşlarımız da var. Biz GSM şirketlerinin kule baz istasyonlarını kuruyoruz. Çalışmalar gerçekten çok zor oluyor. Özellikle kış aylarında kuleye çıktıkça soğuk artıyor. Ellerimiz dahi tutmuyor. Ama ekmek parası için kışın ayazından, yazın kavurucu sıcağında 60 metre yüksekliğe
çıkıyoruz ve Türkiye'nin tüm illerini dolaşıyoruz" dedi. Özel sektör iş ilanlarını takip etmek için sizde facebook ve e-posta üyeliğinizi ücretsiz yapabilirsiniz.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.