60 Metre Yüksekteki Ekmek Kapısı

baz-istasyonu-is-basvurusu
Baz istasyonunda çalışmak
 Baz istasyonu arıza ve kurulum ekipleri, ekmek parası kazanmak uğruna hava koşullarına aldırmadan 60 metre yükseklikte çalışıyor. İş başvurusu yapmak isteyenlere zor bir meslek olduğunu hatırlatan çalışanlar ekmeğin aslanın ağzında olduğunu belirtti.

Yozgat'ta kar dolayısıyla arızalanan baz istasyonlarının tamiri ve kurulumu için çalışan işçiler, eksi 5 derece soğuğa aldırmadan 60 metre yükseklikteki direğe çıkıp oluşan arızaları giderdi. Menderes Aydoğdu, iki yıldır bu işte çalıştığını belirterek, "Bu işte 10 yıldır çalışan arkadaşlarımız da var. Biz GSM şirketlerinin kule baz istasyonlarını kuruyoruz. Çalışmalar gerçekten çok zor oluyor. Özellikle kış aylarında kuleye çıktıkça soğuk artıyor. Ellerimiz dahi tutmuyor. Ama ekmek parası için kışın ayazından, yazın kavurucu sıcağında 60 metre yüksekliğe
çıkıyoruz ve Türkiye'nin tüm illerini dolaşıyoruz" dedi. Özel sektör iş ilanlarını takip etmek için sizde facebook ve e-posta üyeliğinizi ücretsiz yapabilirsiniz.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.