Özürlüler İdaresi Başkanı Bekir Köksal, yeni yılda boş bulunan 26 bin 625 engelli memur kadrosunun doldurulacağını bildirdi. Köksal, engellilerin istihdamına ilişkin sorunların çözümü için kamu kurum ve kuruluşlarının, işverenlerin farkındalığının artırılması gerektiğini vurguladı. Halen ‘kurumları bünyesinde engelli personelin çalışamayacağını’ söyleyen kamu kurumları bulunduğunu ifade eden Köksal, açık bulunan 26 bin 625 kadronun, yaklaşık 10 bininin Milli Eğitim Bakanlığı’nda, 6 bin 900’ünün Emniyet Genel Müdürlüğü’nde, 2 bin 800’ünün Sağlık Bakanlığı’nda, bin 600’ünün Diyanet’te, bin 600’ünün Adalet Bakanlığı’nda ve 800’ü Tarım Bakanlığı’nda, geri kalanının da diğer kurumlarda bulunduğunu söyledi. Köksal, yeni yılda işverenlerin engellilere bakış açısındaki zihin değişikliğini sağlamak için projeler üreteceklerini sözlerine ekledi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.