Üretmeden istihdam oluşturamayız

 İstihdam oluşturmak için üretimin şart olduğunu anımsatan MTSO Başkanı Şerafettin Aşüt kriz ortamından ancak ve ancak üreterek çıkabileceğimizi yineledi...

Mersin Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Şerafettin Aşut, üretmeden zenginleşmenin ve istihdam oluşturmanın mümkün olmadığının son krizde net olarak görüldüğünü söyledi. Mesleki eğitim değerlendirme ve paylaşım toplantısında konuşan Aşut, "Kriz, üretmeden istihdam oluşturmayacağımızı çok net gösterdi. Değişen bu düzende en büyük sıkıntımız nitelikli insan kaynağıdır. Özellikle gençlerimizi bu değişime hazırlamalıyız." dedi.

Türkiye'nin birçok konuda bir dönüm noktasında olduğunu belirten Aşut, "Bugün alacağımız kararlar ve belirleyeceğimiz strateji gelecekte belki 50 yılımızı
belirleyecektir. Son yaşadığımız küresel ekonomik kriz çıkış noktamızın üretimden geçtiğini göstermektedir. Üretmeden zenginleşemiyoruz. Üretmeden istihdam oluşturamıyoruz." şeklinde konuştu.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.