Hacısalihoğlu, 7 bölgeye ayrılan Türkiye genelinde 4. bölgede yer alan Trabzon’un bölgede 7. sırada, yatırım tutarı olarak da 3. sırada yer aldığını belirtti. Son aylara kadar uzanan yatırım teşvik sürelerinin dikkate alınması durumunda yatırım yapıp henüz yatırım teşvik belgesi almayan yatırımcıların da bulunduğunu ifade eden Hacısalihoğlu, "Bunlar da dikkate alındığında her ne kadar Trabzon için rakam 41 kadar gözükse de bu rakamın daha fazla olduğu aşikardır. Yatırım için Beşikdüzü OSB’ye 10, Akçaabat OSB’ye 53 firmanın yatırım için müracaat etmelerine karşın, henüz yatırım teşvik belgeleri dikkate alınmamıştır. OSB’ler dışında şehrin değişik yerlerinde de yatırımlar söz konusu. Bunların hepsi dikkate alındığında 2010’un rakamları daha da artacaktır. Çünkü yatırım teşviki ile ilgili ücretsiz arsa tahsisi konusundakiyasa beklenmektedir. 2010’un sonuna kadar bunun çıkmasını bekliyoruz. Bu konuda Bakanımızın sözü vardı, Hükümetimizin de bu konuda çalışmaları devam ediyor. 2011 yılı içinde bunların daha fazla olacağını düşünüyoruz. Bu yatırım teşviklerinden kaynaklanan bir yatırım olduğunu düşünüyoruz, bunun daha da artarak devam etmesi en büyük arzumuzdur" ifadelerini kullandı.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.