Orkide'den yeni yatırım

 Hep otomotiv yada sanayi den mi yatırım olacak, tabi ki sanayileşmenin etkisi ile yağ sektöründe de yeni yatırımlar mevcut. Sıvı yağ pazarının birincisi diyebileceğimiz orkide yağları tam 50 milyon dolarlık yatırım ile Tekirdağ da ham yağ üretim fabrikası kuruyor. Bu bize en çok yeni istihdam olanaklarını çağrıştırıyor. Orkide iş başvurusu yapmakta lütfen gecikmeyiniz.

Sıvı yağ pazarının yüzde 20’sini elinde bulunduran Orkide Yağları, Tekirdağ Muratlı Sanayi Bölgesi’nde gerçekleştireceği 50 milyon dolarlık yatırımla ham yağ üretimine başlayacak.

Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Bakanı Ahmet Küçükbay, Orkide’nin grup şirketlerinden Reka A.Ş.’nin Muratlı’da 150 dönüm alan üzerine kuracağı fabrikanın 2012 yılında hizmete gireceğini açıkladı.

150 dönümde faaliyet gösterecek fabrikanın yanı sıra; Lüleburgaz’da 40 dönümlük alan üzerinde toplama ve depolama alanı da kurmaya hazırlanan Orkide Yağları, bölgedeki müstahsillerden toplayacağı ürünleri entegre tesislerinde işleyerek ham yağ üretecek ve Trakya bölgesinde
altyapı yatırımlarına devam edecek.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.