KOSGEB'den yeni eleman desteği

 Bir nev-i işvereni destekleyen bu proje ile Bingöl de yeni işe başlayan elemanların net maaşının %60'ı KOSGEB tarafından karşılanacak. Tek şart olarak şimdilik işe alınacak elemanların üniversite mezunu olması istenmekte.

Bingöl Ticaret ve Sanayi Odası (BİNTSO) yaptığı yazılı açıklamada, işletmelerde yeni işe alınacak 4 yıllık fakülte mezunlarının net maaşının yüzde 60’nın KOSGEB tarafından karşılanacağını bildirdi. Destek süresinin 3 yıl olacağı belirtilen açıklamada, verilen destek üst limitinin işletme başına
20 bin TL olacağı kaydedildi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.