Kaymakamlık iş başvurusu arttı

Alanya Kaymakamı Hulusi Doğan, turizm sezonunun sona ermesiyle birlikte Alanya'da işsizlik oranının arttığını söyledi.

Doğan, kış aylarında Kaymakamlığa iş için başvuruda bulunanların sayısının yüzde 500 oranında arttığını kaydetti. Doğan, "Bugünlerde an fazla işsizlikle ilgili başvurular geliyor. Bildiğiniz gibi sezon bitti, oteller kapandı. İş bulmak için başvuranların dışında gelen başvurular ise elektrik, kira parasını ödeyemeyen ve çocukları okuyan ailelerin vakıftan yardım talepleri şeklinde. Yaz aylarında tüm oteller
açık olduğu için bu kadar iş başvurusu yoktu. Kış aylarında başvuru oranı yüzde 500 arttı" dedi.
Kaymakamlıkta günde ortalama bin evrak imzaladıklarını bildiren Doğan, bu kadar evrakın pek çok ilde dahi imzalanmadığını söyledi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.