Kalifiye elemanla ihtiyaç var

Kayseri Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Ali Kilci, meclis toplantısında yaptığı konuşmasında, Türkiye'nin kalifiye elamana ihtiyacı olduğunu söyledi.

Meclis toplantısında, Türkiye'nin istihdam konusunda sıkıntılarının bulunduğunu ancak kalifiye elemana daha çok ihtiyacı bulunduğunun altını çizen Başkan Kilci, “Kalifiye eleman sıkıntısını çözmek için devletin belli birimleri, meslek örgütlerini bir araya toplayarak sürekli olacak
bir eğitim verebilir” dedi.
Devletin imkanlarının iyi kullanılmadığını ifade eden Başkan Kilci, “Devletin imkanlarının iyi kullanılması ve kalifiye elaman yetiştirilmesi için hükümetin girişimlerde bulunması gerekiyor” diye konuştu.
“EKONOMİK DESTEKLER YETERLİ DEĞİL”
2010 yılının sıkıntılarla geçtiğini söyleyen Başkan Kilci, ekonomik destekler verildiğini ve Kayseri Ticaret Odası üyelerinin de bu desteklerden faydalandığını bildirdi. Kilci, verilen ekonomik desteklerin yeterli olmadığını söyledi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.