İndesit sezonda 1500 çalışana çıkıyor, fabrikaya ek yapıyor

 İndesit ülkemizde büyümeye ve pazar payını arttırmaya devam ediyor. İndesit 1.milyonuncu ihracat ürününü Manisa da kutladı. İndesit iş başvurusu yapmak isteyen iş arayan arkadaşların çokluğuna eminiz, araştırmalarımız sürüyor...

Beş yıl önce Manisa’daki fabrikalarında 200-300 bin adet üretimle başladıklarını hatırlatan İndesit company Türkiye genel müdürü Andrea Ojetti, 1 milyonuncu ihracatın hikayesini şöyle anlattı: “Bunu nasıl başardık? Başka yerlerdeki üretimi buraya kaydırarak yapmadık. Manisa fabrikasında bu yılın sonuna kadar 1 milyon 300 bin adet üretim yapılacak. Bunun yüzde 80’ini Avrupa ülkeleri başta olmak üzere, Uzak Doğu, Orta Asya ve Amerika’ya ihraç etmiş olacağız. Yaptığımız yatırımlar önemli olsa da bu başarıdaki en önemli unsur insan faktörü. 900 olan çalışan sayımız sezonda 1500’e çıkıyor. Gece gündüz vardiyalı
çalışmayla üretim gerçekleştiriliyor.”

Indesit Fabrika Müdürü Turgay Dağ ise, Indesit Company’nin Manisa’nın en büyük yabancı yatırımı olduğunu belirterek, toplam 250 bin metrekare alana kurulu fabrikaya 10 bin metrekare daha ilave yaptıklarını söyledi.


Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.