20 kişilik işe 266 başvuru var

 İşsizlik ile kıvrandığımız böyle olaylar ile dahada belli oluyor. Noter huzurunda çekilecek kura ile 266 kişiden 20 tanesi iş sahibi olacak...

Çubuk'ta yapımı yeni tamamlanan Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesinde, temizlik, güvenlik ve bilgi işlem departmanlarında çalıştırılmak üzere alınacak personel için kura çekimi yapıldı.

Çubuk Belediyesi Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi'nde düzenlenen kura çekimine 366 kişi katıldı. İş için müracaat edenlerin huzurunda hastane yönetimi tarafından yapılan kura çekimi ile işe alınacak 20 kişi ile 10 yedek isim belirlendi.

Halil Şıvgın Çubuk Devlet Hastanesi Müdür Yardımcısı
Özgür Koç, kura sonucu ismi belirlenen kişilerin, yapılacak mülakatın ardından istihdam edileceğini söyledi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.