Doğal taşlar ile su arıtma sisteminin bayiliklerini vermeye başlayan zet group hedefleri arasında ihracat yapmayıda ekledi.
Yıl sonuna kadar 30 bayiye ulaşmayı hedeflediklerini aktaran Zet Group Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Arıkan, 2011 yılında 5 milyon TL yatırım ve 100 bayi sayısına ulaşacaklarını ifade etti. Avrupa ve ABD başta olmak üzere tüm dünyada mineralli suya ilginin arttığına dikkat çeken Arıkan, “Ürettiğimiz yerli teknoloji sayesinde tüm çeşmelerden mineralli kaynak suyu akacak. Kimyasal arıtma veya elektrik kullanmadan doğal taşlarla suyu temizleyip, mineralleştiriyoruz. 120 kişiye istihdam sağlayarak
tamamen yerli ve ilk su mineralleştirme cihazını ürettik. Yılda en az 70 bin cihaz satmayı planlıyoruz. Gelecek ay ilk ihracatımızı Ukrayna’ya yapacağız” dedi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.