Trabzon Belediyesi’ne bağlı otopark işletmelerinde personel sıkıntısı ciddi bir sorun olarak ortaya çıktı. Yeterli personel olmamasından ötürü makbuz tahsilatı sağlıklı bir şekilde yapılamazken Trabzon Belediye Başkan Yardımcısı Ergin Aydın durumdan duyduğu rahatsızlığı dile getirdi. Aydın, parkometre uygulaması olan otoparklarda eleman eksikliğinden dolayı vatandaşların ücretini ödemek için personel aradığını belirterek, “Ancak yeterli personel olmamasından ötürü ödeme yapmadan vatandaşlar ayrılabiliyor. Vatandaşlar ücret makbuzunu alıyor ancak ödeyecek kişi bulamıyor. Bu ciddi bir sorundur. Bunun yanı sıra parasını ödemeden kaçanlar da oluyor. Bu tür gelişmeleri önlemek için personel eksikliğini en aza indirgemek durumundayız. Bu yönde çalışmalarımız sürüyor. Ancak her şeye rağmen trafikte keşmekeşlik yok, yeni düzenlemeden sonra bir toparlanma oldu. Karayolları ile birlikte çalışmalar yapıp yeni kavşak düzenlemeleriyle nihai güzel sonuca ulaşacağız” dedi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.