2010 yılının 9 ayında 955 kişiye daha istihdam olanağı sağlayan Finansbank’ın çalışan sayısının 11 bini aştığı ve şube sayısının 486’ya ulaştığını anlatan Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Aras, şu değerlendirmeyi yaptı: “Bankanın bu dönemde göstermiş olduğu başarılı finansal sonuçlarından memnununuz. Önümüzdeki dönemde bankanın yaklaşık yüzde 20 payını oluşturan hissesinin halka arzı için NBG tarafından 6 banka görevlendirildi ve bu büyük halka arz en kısa sürede sermaye artırımı ve ortak satış (NBG’nin de hissesatması) yöntemi ile yapılacak.”
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
nasıl başvuru yapabilirm ....?
YanıtlaSilMerhaba iyi günler
YanıtlaSilEvet bankalar şu kadar eleman alıyoruz ediyoruz diyorlar ama şu belirtmek isterim ki,öncelikle bankalar deneyimli personellerini yani bir yıl çalışan elamanlarını işten çıkarıp ,daha fazla kar amacı gütmek için deneyimli personelini işten çıkarıp daha ucuza elaman çalıştırma güdüsü güdmekteker.Ben 15 yıllık bankacıyım bu meslek alanında deneyimim var ,anlamasız bir şekilde çalıştığım kurumdan çıkarıldım ve başvurmadığım banka kalmadı ancak hala kendi uzmanlığımd ayer alan bankacılık sektöründe iş bulamamaktayım....Ayrıca Türküyede emeklilik yaşı 55 den aşaya olmamakla beraber ,bankalar işe alacağğı kişler 30 yaşıdnan aşağı olmamasını istemekte,ben 38 yaşındayım bu meslekte 15 yıllık deneyimim var ama yaşımdan dolay ayrı bir engel konmakta önüme,,,hani desem beden işçisi olsam tama diyecemmm de bedne işçisi dğeilimmm yaşımı nedne engel hale getiriyorsunuz
insanları yaşalarına göre değil beceri ve beyin gücüne değerlendirilsin lütfen