![]() |
| memur zam görüşmeleri |
Şişe fırlattılar
Devlet Personel Başkanlığı görevlilerinin sendikacılara tutanağın aslını vermek istemediğini söyleyen Türkiye Kamu-Sen Genel Başkanı Bircan Akyıldız, “İmzaladığımız tutağın bir tanesini de biz istedik. Ancak yetkililer aslının Bakanlar Kurulu’na gönderileceğini belirttiler. Biz de imza attığımız kağıdın aslını almak istediğimizi bunun bir hak olduğunu söyledik. Ancak buradaki görevli bazı arkadaşlar üyelerimize gereksizce el kol hareketleri yapmaya başladı ve şişe fırlattı” dedi.
Yumruklaşma
Sendikacıların, “Kendilerine görevliler tarafından hakaret edildiği, şişe fırlatıldığı” iddialarına ilişkin olarak konuşan Hayati Yazıcı, şunları söyledi: “Yadırgıyorum, ayıplıyorum. Memur sendikalarının, memur sendikalarına üye olabilecek bir arkadaşlarıyla çekişmeye girmeleri, darp etmeleri, kravatını çekmeleri hoş bir şey değil. Tutanağın istenmesiyle alakalı başlamış bana anlatılan. ‘Fotokopisini verelim aslını da size takdim ederiz’ denmiş. Kravat tutulmuş, şişe atma olmuş, yumruklaşma
olmuş. Bu ayıp bir şey. Sebep olanları kınıyorum.”
Memura zam 4+4’te kaldı
DEVLET Bakanı Hayati Yazıcı başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda Uzlaştırma Kurulu’nun memur maaşlarına gelecek yıl yapılacak zam konusunda taban aylık için önerdiği artış değerlendirildi. Kamu İşveren Kurulu, Uzlaştırma Kurulu’nun kararını kabul etmedi, maaş zammı konusunda da yeni bir öneride bulunmadı. İşveren Kurulu’nun 2011 memur maaşları için yaptığı son teklife göre, yüzde 4+4 zam, 80 TL ek ödeme, 20+20 TL aile yardımı ve sendikalı olanlara üç aylık dönemlerde 45 TL toplu sözleşme primi ödenmesi planlanmıştı. Uzlaştırma Kurulu ise memur maaşlarına 2011 yılı için 6 aylık dönemlerde 16+22 TL taban aylığı zammı yapılmasını teklif etmişti.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.