Türkiye’de işlerin iyiye gittiğini, otomotiv sektörünün de çok iyi bir performans gösterdiğine dikkat çeken Tofaş Türk Otomobil Fabrikaları CEO’su Ali Pandır, Amerika’da 25 kadar fabrikanın kapandığına, Avrupa’da ise 25 kadar fabrikanın boş durduğuna dikkat çekti.
Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) tarafından Bursa’da düzenlenen “MÜSİAD Otomotiv Sektör Kurulu Türkiye İstişare Toplantısı” çerçevesinde gerçekleştirilen “Otomotiv Sektöründe Sorunlar, Çözüm Önerileri ve Stratejiler” oturumunda konuşan Pandır, Bursa’nın Türkiye’nin “Detroit”i, otomotivin başkenti olma yolunda emin adımlarla ilerlediğini söyledi. Otomotiv Sanayi Derneği (OSD) rakamlarına göre, 9 ayda Türkiye ihracatının yüzde 51’ini otomotivin yaptığını hatırlatan Pandır, “İhracat tarafında
özellikle Türkiye büyük bir hamle yaptı. Türkiye’de de işler iyiye gidiyor, ihracatımız da iyi, iç pazar da gelişiyor, ama bu manzaranın arkasında çok köklü bir takım değişiklikler var” dedi.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.