Oto ampül üretimi 15 kişiye daha iş sağlayacak

Özelleştirmeyle kapanan Tekel binalarında ayakkabı ve tekstil atölyelerinin ardından ampul atölyesi de açıldı. Kısa bir süre önce üretime geçen ampul atölyesini ziyaret eden Muş Valisi Erdoğan Bektaş, hem iç hem de dış piyasaya Muş'tan ampul üretimi yapıldığını söyledi. Türkiye'de tek oto ampul atölyesinin Muş'ta kurulduğunu belirten Vali Erdoğan Bektaş, hem iç hem de dış piyasaya Muş'tan oto ampulü gönderileceğini dile getirdi. Atölyede çeşitli sorunların olduğunu ifade eden Bektaş, bu sorunları hep birlikte çözeceklerini, sorunların giderilmesiyle başarının artacağını kaydetti.

1980 yılından önce Muş'ta bakkal işleten Başak Otomotiv'in sahibi Mehmet Başak ise 1980 yılından sonra İstanbul'a göç ederek ticarete atıldığını ifade etti. Tek hayalinin memleketinde yatırım yapmak ve Muşluları istihdam etmek olduğunu belirten Başak, 30 yıl sonra Muş'a yatırım yapmanın mutluluğunu yaşadığını kaydetti. İlk olarak 1 milyon TL'lik yatırım yaptığını söyleyen Başak, bu yatırımın önümüzdeki yıllarda daha da artacağını dile getirerek; "Muş'taki hemşerilerim ile birlikte üretim yapmaya başladık. Hedefimiz
yılbaşına kadar her gün 10 bin adet üretim yapmak. Yılbaşından sonra daha fazla eleman alarak istihdama katkı sağlayarak şu an çalışan 25 kişiyi 40 kişiye çıkarıp günlük 25 ila 30 bin adet arasında üretim yapmaktır. Şu ana kadar 1 milyon TL yatırım yaptım. Allah nasip ederse önümüzdeki yıl bu miktar 2 milyon TL'ye kadar çıkacak." dedi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.