Kültür ve Turizm İl Müdürü Abdullah Aldemir, Kilis'te, hem istihdam oluşturmak hem de kente yeni kazandırılan Kültür Merkezinin Bahçe düzenlemesi ve çevresinin ağaçlandırmasını yapmak için İŞKUR İl Müdürlüğü'ne TYÇP 10 kişilik proje hazırlayarak sunduklarını belirterek, "İŞKUR İl Müdürlüğünün de gayretleri ile projemiz kabul edildi. Bu sayede bugün burada 10 kişiye iş vermenin ve İlimize yeni kazandırılan Kültür Merkezinin Bahçe düzenlemesi ve çevresinin ağaçlandırmasını yaparak çevreye katkı sağlamanınmutluluğunu yaşıyoruz. Aynı zamanda bu işte çalıştırılacak 10 kişinin iş sahibi olması ve geçici istihdamının sağlanması sağlanmış olacaktır" dedi.
1 Ekim'de işbaşı yaptılar
İŞKUR Kilis İl Müdürü Ahmet Özçil ise İŞKUR'un işsiz vatandaşların iş sahibi olabilmesi için ürettiği projelerle umut olmaya devam ettiğini belirterek, "İŞKUR'un açtığı TYÇP sayesinde işsiz vatandaşları iş sahibi yaptıklarını ve aynı zamanda kamuya ait alanların ağaçlandırılması, bakım, onarım ve çevre düzenlemelerinin yapılmasını sağladık. İŞKUR Kilis İl Müdürlüğü ve Kilis
Kültür ve Turizm İl Müdürlüğü, yeni bir projeye imza atarak, işsiz olan 10 vatandaşımıza iş kapısını aralıyor. TYÇP sayesinde İlimize yeni kazandırılan Kültür Merkezinin Bahçe düzenlemesi ve çevresinin ağaçlandırmasını yaparak çevreye katkı sağlanmış olacaktır. Başvuru süresinin 23 Eylül 2010 tarihinde sona erdiği projede, yapılan seçmeler sonucunda asil olarak belirlenen vatandaşlarımız 1 Ekim 2010 tarihinde iş başı yaptılar" diye konuştu.
Kaynak : http://www.internethaber.com/kilis/kilisli-genclere-ekmek-kapisi-oldular-300766h.htm#ixzz124lCm2P7
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.