Bingöl çağrı merkezi iş başvurusu rekor kırıyor


çağrı merkezi
Devlet Bakanı Cevdet Yılmaz'ın girişimleri sonucu hayata geçirilen çağrı merkezinde çalışmak için gençler, İş Kur Bingöl İl Müdürlüğü'ne akın etti.

 Bingöl Üniversitesi bünyesinde kurulacak olan çağrı merkezine personel alımı için başvurular İş Kur Bingöl İl Müdürlüğü’nün yaptığı ilanla geçen hafta başlamıştı. Gençler 100 kişinin açınacağı iş için İş Kur’a akın etti.

Başvurular 10 Ekim’de Sona Erecek

İstihdam açısından önemli bir atak olarak yorumlanan çağrı merkezine ilk etapta 350–400 toplamda ise bin kişiye iş imkânı sunacağı kaydedildi. İŞ-KUR Bingöl İl Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruda, büro memuru olarak görev yapacak 100 kişinin Callpex Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri A.Ş firması bünyesinde “Müşteri Hizmetleri Yetkilisi” olarak çalıştırılacağı belirtildi.

Öğrenim seviyesinin en az ortaöğretim olduğu ilanda, yaş ortalamasının 20–30, sözleşme tipinin belirsiz süreli, erkek adaylar için askerliğini fiilen yapmış, muaf veya tecilli, çalışma
şeklinin ise tam süreli olacağı ifade edildi.

Sadece Bingöl merkez ve ilçelerinden yapılacak başvuruların kabul edileceği belirtilen ilanda, çalıştırılacak kişilerin SSK+yemek hizmetlerinin de firmaya ait olduğu belirtildi.

Başvuruların İŞ-KUR Bingöl İl Müdürlüğü’ne yapılacağı ve son başvurunun 10 Ekim 2010 tarihine kadar kabul edileceği kaydedildi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.