Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin İŞKUR ortaklığıyla başlattığı "Toplum Yararına Çalışma Programı" projesinin 2'incisine başvuran 460 kişiden 400'ü kurayla 3 aylığına işçi olma hakkı kazandı.
Ağaçlandırmada Görevlendirilecekler
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve İŞKUR arasında imzalanan Toplum Yararına Çalışma Programı Protokolü kapsamında geçici olarak istihdam edilecek 400 işçi bugün çekilen kura ile belirlendi. Derince Noter Başkâtibi Sermin Demiral tarafından çekilen kura sonucu belirlenen 400 vasıfsız eleman
3 ay boyunca geçici olarak istihdam edilecek. Geçen yıl başlatılan projenin devamı niteliğinde olan protokolle geçici işçiler yine Büyükşehir'in ağaçlandırma çalışmalarında görev alacak.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.