Memur maaşı zammı nekadar olacak

2011 memur maaş zamları
 Hükümet ile memur sendikaları arasında süren memur maaşı zamları sonucu ne olacak diye merak edildiği kesindir.

2010 yılı toplu görüşmeleri sona yaklaşmış durumdadır ve şu anda devam etmektedir.Şu aşamaya kadar memur sendikaları kendi taleplerini iletmiş fakat hükümetten herhangi bir teklif gelmemiştir. Hükümetin memur maaşlarına yapılacak zam konusunda teklifini bugün açıklaması beklenmektedir.

Devlet Bakanı Hayati Yazıcı'nın kamuoyuna yaptığı açıklamalardan memurlara tatmin edici bir zam oranının yapılmayacağı değerlendirilmektedir.
Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın Devlet Bakanı Hayati Yazıcı ve Başbakan Yardımcısı Ali Babacan ile 3 saatlik toplantı yaptığı gelen duyumlar arasında. Dolayısıyla hükümetin teklifine karar verecek olan Sayın Başbakan'dır.
Önceki yazılarımızda da belirttiğimiz üzere özellikle eşit işe eşit ücret kapsamında memurlara 2009 ve 2010 yıllarında verileceği söylenen ek ödemelerin gelecek sene değil şu
aşamada mutlaka verilmesi gerekmektedir.
Hükümet üyelerinin gereken hassasiyeti göstereceğini umuyoruz.

Hükümetin zam miktarını açıklamasının ardından yazımız güncellenecektir.


Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.