Evet hükümet yetkililerimizinde belirttiği gib aslında ülkemizde iş kaynıyorda biz beğenmiyoruz. mesela elektrik mühendisliği bölümünü bitirmiş biri Gaziantepte sedef işlemeciliği kalfalığı yapabilir, maaşı düşük olsun canım nolacak ülkemizde geçim zor değil ki!!!
Gaziantepli Bakırcılar ve Sedefçiler, son yıllarda artan yerli ve yabancı turist kafilelerinin ilgisinden dolayı işlerin oldukça iyi olduğunu ancak eleman sıkıntısı çektiklerini söylediler.
Gaziantep’in son yıllarda kültür ve turizm alanında oldukça yol kat ettiğini belirten bakırcı esnafı, turların ve turist kafilelerinin artmasından dolayı esnafın işlerinde gözle görülür artış meydana geldiğini kaydettiler. Turist kafilelerinin artmasının, bakır işlemeciliği ve sedef kakmacılığın tanıtımında büyük rol oynadığını söyleyen esnaf, eleman sıkıntısı çektiklerini vurguladılar. Dünyanın nostaljiye
döndüğünü anımsatan bakır ve sedefçiler, turlarla gelen yerli ve yabancı turistlerin, bakır işlemeciliği ve sedef kakmacılığına büyük ilgi gösterdiklerini ifade ettiler.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.