Emekliler denetlenecek

Emekli
 Evet yanlış okumadınız. SGK 90 yaş ve üzerindeki emeklileri ölmüşmü yoksa ölmemişmi diye denetlemeye çıkacak. sahte belgelerle ölmüş akarabalarının emekli maaşlarını almaya devam edenlere karşı alınan bu karar ile emeklilerin kapısı aniden çalınacak.

SGK, 90 yaşını aşan ve Sosyal güvenlik kurumu üzerinden maaş alan emeklilerin kapısını çalmaya hazırlanıyor. Banka hesapları, gelir gider tablolarını incelemeye alacak olan SGK aralarında öldüğü halde halen maaş alan emeklileri tespit etmeye çalışacak.

Çarpaz denetleme sistemi ile aralıklı olarak ziyaretlerde bulunan SGK yaşlı emeklileri denetleyerek yolsuzluğu en aza indirme adına kolları sıvadığını duyurdu.

Komşu Yunanistan’ın ekonomik krizde yaptığı bu çalışmada 300 kadar kişinin öldüğü halde maaş aldığı ve bunların çoğunun 10 yılı aşkın süredir öldükleri ortaya çıktı.

Bakalım SGK’nın bu çalışmaları ne gibi değişiklikler getirecek, yunanistanda olduğu gibi ülkemizdede bu yolla yolsuzlukların önüne geçilebilecek mi? Sizin bu konu
hakkında ki görüşleriniz nelerdir ?

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.