Açık öğretim lisesinde okuyup diploma sahbi olmak isteyenler için Açık öğretim kayıtları başladı. açıköğretim kayıtları ne zamana kadar derseniz 17 eylüle kadar devam etmekte.
isbasvurusu.org
Açık öğretim lisesi kayıtları bugün başladı. Kayıtlar 17 Eylül’e kadar halk eğitim merkezlerinde yapılacak. Bursa Milli Eğitim Müdürü Atilla Gülsar, yaptığı yazılı açıklamada, açık öğretim sisteminin öğrenimlerini tamamlayamayanlar için önemli bir hizmet olduğunu belirtti.
Açık öğretim lisesinin, ilköğretimi tamamlayan ancak ortaöğretime devam edemeyenler ile ortaöğretimden ayrılanlara öğrenim fırsatı verdiğini ifade eden Gülsar, şunları kaydetti:
isbasvurusu.org
Açıklamaya göre, adaylardan müracaat sırasında nüfus cüzdanı fotokopisi, ilköğretim okulu diplomasının aslı (ortaöğretimden ayrıldıysa tasdikname), son 6 ay içinde çekilmiş bir adet vesikalık fotoğraf ve kayıt ücretini yatırdığına dair banka dekontu isteniyor.
Açık öğretim lisesiyle ilgili tüm bilgiler ”http://aol.meb.gov.tr” adresli internet sitesinden alınabiliyor.
2010-2011 eğitim yılındaki sınav takvimine göre, açık öğretim
lisesinin 1. dönem sınavları 15-16 Ocak 2011, 2. dönem sınavları 7-8 Mayıs 2011, 3. dönem sınavları 23-24 Temmuz 2011‘de yapılacak
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.