Vatandaşın tek derdi İŞSİZLİK

büyük sorun işsizlik
 Öyle "iş beğenmiyorlarda çalışmıyorlar" demekle işsizliğin kaynağını belirleyemezsin. bu lafı söyleyenler çalışsın bakalım sosyal sigortası olmadan 700 tl maaş ile. çoğu yorumda gördüşüm karın tokluğuna haftada 100 tl maaş teklif edenler var, bu Allahtan revamıdır. böyle işler tabiki beğenilmez. işte yapılan bir araştırma sonucu işsizlik sorunu ekonomik krizi ve terör olanyarını sollamış durumda. İşsizlik oranları sonucu oluşan Adanadaki işsizler yorumlarıda bazen komikleşiyor, biz bu kadar rahatımıza düşkünmişiz demek.

Kadir Has Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Banu Baybars Hawks’ın ilkini 2009’da gerçekleştirdiği araştırmasında bu yıl, “Türkiye’nin şu andaki en büyük sorunu sizce nedir?” sorusuna yanıt arandı. Bu soruya verilen yanıtların yüzde 57.6’sı ‘işsizlik’ olurken, bunu yüzde 13.3 ile ekonomik kriz
ve yüzde 10.2 ile de terör izledi.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

1 yorum:

  1. Buna ek olarakta 2-4 senelik kalifiye mezun istemeleri biz cırak yetiştiremeyiz deyip kapıyı gösteren binlerce firma var...

    bize gökten vahiy gelecek ya ondan sonramı iş bulacağız.....

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.