Konya Şeker Sanayi ve Ticaret A.Ş.; Konya, Eskişehir, Akşehir, Ilgın ve Civarı Pancar Ekicileri İstihsal Kooperatifleri, Konya Sınai Kalkınma A.Ş. ve Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.nin ortaklıkları ile 10.000.000.- TL sermaye ile 1952 yılında kurulmuştur.
Şirketimizin ilk şeker fabrikası olan Konya Şeker Fabrikasının temeli 13 Eylül 1953'de atılmış, fabrikanın makine ve tesisleri Alman ARGE firmasına ihale edilmiştir. 19 Eylül 1954 tarihinde üretime başlanmıştır. Fabrikanın kuruluş kapasitesi 1.800 ton/gün olup, ilk ekim sahası 13.000 hektar olarak belirlenmiştir.
Fabrikamız 1966 yılında 2.700 ton/gün, 1978 yılında 6.000 ton/gün, 1997 yılında ise 10.000 ton/gün pancar işleme kapasitesine ulaşmıştır. 1977 yılında yan ürünlerden melas
ve yaş küspeyi değerlendirmek üzere 3 üniteden oluşan toplam 400 ton/gün üretim kapasiteli Melaslı Kuru Küspe Fabrikası ve 2003 yılında ise 20 ton/saat kapasiteli zenginleştirilmiş yem tesisi devreye alınmıştır. Konya Şeker iş başvurusu yapmak için tıklayın.
1982 kayseri dugumluyum kayseride ıkamet etmekdeyım onlısanas 2. sınıf terkım sırketınızde calısmak ıstıyorum
YanıtlaSil1982 kayseri dogumluyum kayserıde ıkmaet etmekdeyım onlısans 2. sınıf terkım sırketınızde calısmak ıstıyorum 05313496322 ve 03523382249 tel numaralarından bana ulasabılrısınz..
YanıtlaSilhiç uğraşmayın arkadaşlarşeker fabrikasında dayınız varsa alınırsınız.biçok ilkpkul mezunu aldılar akrabalarını yani lise ve üni mezunları işsiz.bi dayı bulun girin.
YanıtlaSil07.05.1977 konya eregli dogumluyum ilk okul mesunuyum eylıyetım var her turlu işde calışırım 05362572525
YanıtlaSilarkadaşlar,sn recep konuk başkan dürüst ve çok muhterem birisidir.Öyle torpile felan değer vermez.Lütfen iftira etmeyelim!.....
YanıtlaSilsultana sonuna kadar katılıyorum çumrada 20 sene yaşayan birisi olarak.dayın yada üst mevkiden bi tanıdık olmadan anca hamallık yaparsınız onuda nekadar süre yapabilirseniz.tanıdığın varsa diploma falan hikaye ertesi gün işe başlarsın.
YanıtlaSilçumra şeker ve kaşınhanı et süt entegre tesislerinde temelinden beri çalısıyorum argon elektrik kaynakcısıyım sertifikalı ve kendi bünyesine girmek istiyorum ben bir ağac ektim çok emek verdim ama meyvesini yiyemedim lütfen amirlerimin dikkatine ismim ferhat tel 05433868632 ilgilerinize tşk...
YanıtlaSil1962 doğumluyum 25 sene Kangal Termik Santralında çalıştım çalıştığım birimler;
YanıtlaSil-Kömür alma da, Kül kömür curuf atma sisteminde Operatör olarak görev yaptım gözlemcilikte yaparım..Türbün işletmede gözlemcilik yaptım..
-Baca gazı arıtma sisteminde gözlemcilik yaptım son zamanlarda Kantarda tartım personeli olarak görev aldım 2013'ün 4. ayında emekli oldum.eğer elemana ihtiyaç olursa sizinle çalışırım saygılar.. cep no:05062718146
sultan kardeşime sonuna kadar katılıyorum
YanıtlaSilmerhaba ben muhammed mutlu selcuk ünüversitesi pazarlama mezunuyum kaşınhanı entegre süt fabrikasında calışmak isterim arkadaşlarım hep orada calışıyor bende calışmak isterim referans MEVLÜT ATCI 05372195546
YanıtlaSilTir, kamyon otobus soforuyum.mustafa arikan.ise ihtiyacim var
YanıtlaSil0542 415 72 68mustafa arikan
YanıtlaSil0542 415 72 68mustafa arikan 0542 415 72 68
YanıtlaSilselamun aleykum ise ihtiyacim var mayerim nerede derseniz calisirim saygilar
YanıtlaSilmerhaba kasablık ve ascılık yapabilirim ismim abdullah bildirici 05419019181
YanıtlaSil