Kamu memur alimi artacak

memur alımı artacak
 Suçlu bulundu, İMF engelinin ortadan kalkması ile memur alımları arttırılacak. herzamanki gibi bununda seçim yatırımı olduğunu düşünen çok olacaktır ama bunuda zaman gösterecek diyelim....

Akşam gazetesinin haberine göre daha önce bazen kriz, bazen de IMF engeli nedeniyle kamuya eleman alımının sınırlandığını anlatan Şimşek şunları söyledi:

“Bu yıl daha fazla eleman alacağız. 2010’da nispeten artış olacak ama bunun seçimle ilgisi yok. İşsizliği kamu istihdamıyla çözme iddiaları da doğru değil. Özel bir yığılma yok.”
Şimşek kamuda istihdam artışının gerekçelerini de şöyle açıkladı:

“Geçen yıl bütçede, emekli olanların yerine yüzde 25 eleman alınması sınırı vardı, yüzde 50’ye çektik.

İkincisi, kamu kurumlarının yüzde 3 engelli çalıştırması zorunluluğundan gelen 38 bin açık var, onu serbest bıraktık. Bir sürü yeni üniversite kurduk bu yıl 7 bin öğretim elemanı
kadrosu açtık.

Denetim elemanı alımını artırdık, kayıtdışıyla mücadele için şart. Bu talepler hep vardı ama birikiyordu. Bazen kriz nedeniyle, bazen IMF engeliyle karşılayamıyorduk. Şimdi ihtiyacımızı yerine getiriyoruz.”

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.