İzmir büyükşehir belediyesi söför kursu açacak

 Ülkemde herkez doğuştan şöför olduğundan şöför meslek edindirme kursunun pek tutacağını sanmıyorum ama yinende güzel bir uygulama olacaktır.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu, şoför yetiştirmek için meslek kursları açmayı planladıklarını söyledi.

Aziz Kocaoğlu başkanlığında gerçekleştirilen meclis toplantısında söz alan AK Partili Meclis Üyesi Ali Aslan, belediye otobüsleri şoförlerinin yaptıkları kazaları gündeme getirdi.

Kocaoğlu, ESHOT şoförlerinin son dönemde yaşadıkları olayların kendilerini üzdüğünü, yaklaşık 3 bin belediye otobüs şoförü olduğunu, tatsız birkaç olay yaşandığını belirtti.

Belediye otobüsleri şoförlerinin işe alınması konusunda çok dikkatli davrandıklarını, buna rağmen bazı tatsızlıklar yaşandığını bildiren Kocaoğlu, şunları söyledi:

''Belediye olarak mesleki eğitime para harcıyor, çeşitli alanlarda
kurslar açıyoruz. Yeni bir sistem üzerinde çalışıyorum. Yaklaşık bir aydır üzerinde düşündüğüm bir çalışma var. Belediye otobüsleri başta olmak üzere dışarıda bu konuda ihtiyacı olan kuruluşlara da eleman sağlamak için şoför yetiştiriciliği eğitimi vereceğiz. Böylece eğitimi verdiğimizde yaş olarak daha genç elemanlar çalışacak. Bizim programımız sonrasında belediyede çalışacak şoförler, tecrübelilerin yanında mesleğin pratiğini de öğrenecekler. Burada usta şoförlerin himayesinde 3–4 ay staj yaptıktan sonra çalışabilirler. Hem de gençlerimiz için meslek kazandırmış oluruz.''

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

5 yorum:

  1. Bu kurs acaba bayanlarıda kapsıyomu yani ben Üniversite mezunuyum ama belediyem bana iş vermiyo bu uyğulamayada katılmama izin varmı belediyem ama yinede arkamda dayım yok baştan söyliyeyim.

    YanıtlaSil
  2. yok güzel kardeşim dayın olmazsa hiç birşey olmaz 10 senedir ehliyet sahibiyim her türlü belgem var yurt dışı tır şöförüyüm on numara cv var bende dayı yok diye almıyolar işe..dayı amca olan araba kullanmayı çgreniyor zaten belediyede eshotta falan..

    YanıtlaSil
  3. benimde arkamda kimse yok acaba benide söför olarak işe alırmısınız 17 yıllık agır vasıta ehliyetim mevcut saygılarımla SERDAR ADAGÜLÜ

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar bizim dayımız falan yok burda torpil almış başını gidiyo görmüyormusunuz eshot şöförlerini 2000 tl yi alırlar haldur huldur taxi gibi araç kullanırlar hepside bide şöförüm die geçiniyolar ama şunda doğru bazıları çok iyi işte onlar torpille giremeyenler keşke özelleşsede diken üzerinde çalışsalar. bizi almaz oraya

    YanıtlaSil
  5. yaa nolcak şımdı benımde dayım yok ışe gıremıyecem desenıze arkadaşlar... E sınıfı ehliyetim var

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.