İşsizlik oranları düsüyor

işsizlik
 Ülkemizde işsizlik oranları yavaş yavaş düşmeye devam ediyor. bu sadece kayıtlı işsizlik rakamları olsada yüzümüzde ufak bir tebessüm uyandırıyor. Vatandaşımızın ekonomik krizlerden bile fazla düşündüğü, üzüldüğü işsizlik rakamları muasır medeniyetler seviyesine bir an önce ulaştırılmalı.

Türkiye İstatistik Kurumu Nisan ayı işsizlik rakamlarını açıkladı. Buna göre işsizlik oranı yüzde 12'ye düştü.

İşsizlik oranı geçen senenin aynı aynı ayında yüzde 14.9'du. 2010 Mart ayında ise yüzde
13.7 olarak açıklanmıştı.


Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.