Mesleki eğitim ile 197 bin kişiye iş vaadi

Mesleki eğitim projesi
 Son zamanların işsizlik kurtarıcısı olarak görülen iş-kur destekli mesleki eğtimler, sertifika programları ve seymer dersleri bu sorunu kaldıracak kapasitedemi tartışılır ama Devletimiz bütün gücünü bu yöne çevirmiş durumda. Bangır bangır kalifiye eleman arıyoruz diye bağıran özel sektörü duyan yetkililer büyük bir projeye imza attı. "Uzmanlaşmış meslek edindirme merkezleri projesi" imzası bugün Ankarada atıldı.

Projenin imza törenine Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer, Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu ve TOBB Başkanı Rıfat Hisarcıklıoğlu katıldı.

 Proje kapsamında Türkiyenin 81 vilayetine mesleki eğitim merkezlei kurulacak ve toplamda 197 bin kişiye hem iş hemde maaş garantili eğitimler verilecek. Benim en sevdiğim olay ise iş arayan arkadaşların sarıldığı bu projeler kapsamında kurs ücreti alınacağı yerde üste para vererek
insanları sertifika sahibi yapıyorlar, e sosyal devlet anlayısıda aynen böyle birşey olsa gerek.

En geç Temmuz ayında başlayacak olan proje için bence tüm işsizler başvuruda bulunmalı. Bu tip projelerin insanımıza hem iş garanti sağlaması yanında hemde sosyal faaliyet olması cabası. Tadını bir kez alan vatandaşlarımız değişik alanlarda eğitim almak için sıraya girecektir, tabiki önemli olan projede ihtiyaç sahiplerine ulaşabilmek.



Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.