Kalifiye eleman fabrikalari açılıyor

kalifiye eleman yetiştirmek
 Aslında işsizlik yok değil kalifiye eleman yok desek daha iyi. işte bu sorunu çözmek için hakkını yemiyelim işkur deli gibi çalışıyor. yeni projede tüm illerimizde 200 bine yakın kalifiye eleman yetiştirilmesi amaçlanıyor. bu dev proje hayata geçerse çok etkileyici olacağı kesin.

İşverenlerin ‘kalifiye eleman bulamıyoruz’ şikayeti sona erdiriliyor. Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından imzalanacak protokolle, 81 ilde açılacak 10 bin meslek kursunda 197 bin kişiye mesleki eğitim verilecek. Protokolle TOBB üyeleri, eleman alımında eğitim alan kursiyerlere öncelik verecek.

OKULLAR YENİLENECEK
Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ömer Dinçer ve TOBB Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu’nun imzalayacağı protokolle, öncelikle 81 ilde faaliyet gösteren 111 okul, makine, araç-gereç ve donanım bakımından yenilenecek. Okullarda görevli 2 bin 87
atölye-laboratuvar öğretmeni, teknolojik donanım ve işgücü piyasasına uygun eğitim alacak.

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

2 yorum:

  1. selamaleykum bende bu kurslardan yararlanmak istiyorum bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. yüksel geleş 1973 balıkesir dog meslek lisesi elektrik bl mez ayrıca özel güvenlik silahlı belgem var ve e-a2 ehliyetim var cep 05356675214

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.