Borusan iş başvurusu yapanlar pişman olmadı

borusan holding
 Sitemizden borusan iş başvurusu yapanlar pişman değiller. çünkü borusan holding yaptığı 450 milyon dolarlık yeni bir yatırım ile tam 850 kişiye iş kapısı açtı. borusan holding ülkemizde istihdam alanında yıldızı parlayan bir şirket. borusan iş ilanları ile iş bulan arkadaşlarımız şirketin daha iyi üretim yapması için ellerinden geleni yapıyor. borusan insan kaynakları departmanıda yoğun ilgiden çok memnun.

LOJİSTİK, çelik ve enerji sektöründe 3 önemli yatırımı tamamlayan Borusan, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın katıldığı törenle yatırımlarının açılışını yaptı, bir üretim tesisinin de temelini attı. Toplam değerleri 450 milyon dolar olan bu yatırımlar Borusan Grubu’nda toplam 850 kişilik yeni istihdam
yarattı. Borusan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kocabıyık, “Bu yatırımlar, Türkiye için de ciddi bir istihdam, endüstriyel katma değer ve küresel rekabet gücü anlamına geliyor” dedi.

Yararlı bağlantı:

borusan lojistik iş başvurusu

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

4 yorum:

  1. banda iş sağlayın yok mu yardımcı olacak

    YanıtlaSil
  2. Düzenle
    ramazan dedi ki...Merhaba
    Ramazan tekin

    İst.Üni.T.B.M.Y.O Elektrik bölümü mezunuyum
    Anadolu üni. Açık öğretim
    3. sınıföğrencisiyim

    Silahlı Özel güvenlik elemanı

    k.çekmece sefaköy de ikamet etmekteyim
    0535 481 04 79
    ramazante11@hotmail.com

    11.06.1983 Gebze/kocaeli doğumluyum
    sigara vb. içki vb kullanmıyorum

    YanıtlaSil
  3. myo menzunuyum sabatım pekiyidir. borusanda hizmet vermek için başvuruyorum 5358873678

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.