Ziraat bankası artık kpss puanı istemiyor

 Bir çok banka eleman alımından sonra yaşanan sorunlardan sonra Ziraat bankası yeni bir uygulama ile hem kpss sınavının önemsizliğini ilan etti hemde yeni bir sistem ile sınav uygulamasındaki değişiklikler vurgulandı. yeni yapılacak uygulamalar ile sınavlar artık bankaların içinde bilgisayar başında 15dk'da yapılacak. ayrıca sınav sonucu hemen ekranda belirecek. Bu köklü eleman alım projesinin tüm bankalarda uygulanmasını isterdik....
Ziraat Bankası Genel Müdürü Can Akın Çağlar, personel sınavlarında kamu personeli seçme sınavı (KPSS) şartını kaldırdıklarını, ayrıca bundan sonra sınavların banka şubelerinde yapılacağını söyledi.

Çağlar, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bugüne kadar eleman alırken KPSS şartı olduğunu, ancak bundan sonra Türkiye'de bir ilki gerçekleştirerek KPSS şartı olmadan, banka şubelerinde yapılacak elektronik sınavla eleman almaya başlayacaklarını belirtti.
En son ilan ettikleri sınava 18 bin kişinin müracaat ettiğini ifade eden Çağlar, “Müracaatları kabul edilen adaylar şubelerimize gelerek, memurlarımızın oturduğu ekranlarda sınava girecekler. Adayların sınav bittikten 15 dakika sonra, 'yerlerinden kalkmadan' sonuçları alabilecekleri
bir sınav sistemi dizayn ettik. Bu Türkiye'deki başka hiçbir bankanın, kuruluşun kullanmadığı bir sistem” dedi.
KPSS şartını kaldırdıklarını, sadece belirlenen üniversitelerden, belirlenen şartlar çerçevesinde adayların müracaat etmesini istediklerini kaydeden Çağlar, “Sınavımıza 18 bin kişi müracaat etti. Bu sınavlar Türkiye'de bir ilk olacak. Bizim memurlarımızın çalıştığı şubelerdeki ekranlarda tamamen elektronik sınav şeklinde yapılacak. Adaylar, sınav bittikten 15 dakika sonra puanlarını öğrenecekler, daha sonra o puanlara göre mülakata çağrılacaklar” diye konuştu.


“BU SİSTEMİ KENDİ İÇ EĞİTİM SINAVLARINDA DA UYGULUYORUZ”

Bu sistemi eğitim amaçlı olarak da kullandıklarını, kendi iç eğitim sınavlarında da bu uygulamayı yaptıklarını anlatan Çağlar, şöyle devam etti:
“Önceden sınavlar üç merkezde yapılırdı, Adana, İstanbul, Ankara. Birçok insan bu sınav yerlerine gelirdi. Bizde 22 bin kişi var, her kademede aşağı yukarı 3-4 bin kişi var. Bunların sınav yapılması milyonlarca liralık masraflar ortaya çıkarıyordu. Biz aşağı yukarı 4-5 senedir şubelerimizdeki çalışan arkadaşlarımızı pazar günleri şubelerine davet ediyoruz. Hepsi ekranlarının önüne oturuyor, merkezden sorular değişimli şekilde geliyor. Yan yana oturan iki kişiye aynı sorular gelmiyor. Size 1. soru gelirse, bu bana 80. soru olarak geliyor. 2 bin soruluk havuzdan değişik sorular geliyor. Personelimiz yerinden kalkmadan sınav bittikten sonra, 2 saatlik sürecin sonunda ekranlarında kendi başarı puanlarını görüyorlar. Daha sonra ÖSYM'de olduğu gibi, o puanlara göre boş yerlerimizi ilan ediyoruz. Arkadaşlarımız oraya müracaat ediyorlar. O puanlara göre, mesela Kızılay şubesine 5 kişi müracaat ettiyse orada 2 kişilik boş kadro varsa en yukarıdaki 2 kişinin oraya atamasını yapıyoruz.
Bu sistemi ilk olarak eleman alımında da kullanacağız. Bu hafta müracaatları aldık. Önümüzdeki günlerde bu sınavı yapacağız.”

Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

21 yorum:

  1. Sınavdan yeni haberimiz oldu.Hiç duyuru yapılmadan sınavmı olur?

    YanıtlaSil
  2. nslhn_8006@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. bende bu başvuruya katıla bilrmiyim ilk okulu mezunuyum nasıl başvurabilirim yardımcı olabilirmisiniz

    omerfaruksa@hotmail.com

    0536 469 58 42

    YanıtlaSil
  4. Özgen Vardar

    Adres : Gaziömerbey Mah. Osman Soygenç Sok No\9-1
    ENEZ - EDİRNE TÜRKİYE
    Ev : 90 284 811 68 42
    Cep : 90 506 488 23 54
    E-Posta : ozgen_22@hotmail.com




    Eğitim Durumu : Üniversite (Öğrenci)
    Medeni Durum : Evli
    Toplam Tecrübe : 10 Yıl
    Çalışma Durumu : Çalışmıyor
    Askerlik Durumu : Tamamlandı - 08.08.2007
    Doğum Tarihi : 15.04.1986
    Doğum Yeri : EDİRNE
    Ehliyet : B (2009)
    Uyruk : Türkiye



    Üniversite
    09.2003 - 06.2005


    Güncel Durum Harran Üniversitesi - (Örgün Öğretim)
    Su Ürünleri Fakültesi, Su Ürünleri (MYO Önlisans)- Türkçe - Başarı Bursu (%71-80)

    Anadolu Üniversitesi- (Açık Öğretim)
    İşletme Fakültesi,İşletme(Lisans-Türkçe)

    75 / 100

    Lise
    06.2003 Enez Lisesi 80 / 100



    Yabancı Dil » Türkçe [ Okuma:9 Yazma:9 Konuşma:9 ]
    heryer

    » İngilizce [ Okuma:5 Yazma:4 Konuşma:5 ]
    okul ve çalışma kitabı



    Bilgisayar Bilgileri 2 adet MEB onaylı sertifikam var (işletmenlik160 ve operatörlük92 saat)


    Sertifika Bilgileri » Bilişim - Microsoft Office Specialist (Microsoft Sertifikasyon programları )
    Meb




    Referanslar » Mehmet ORMAN
    Hastaneden Emekli Enez -EDİRNE
    Tel: 0284 811 67 20

    » Ali ACUR
    Sevinç balık restaurant Aşçıbaşı DENİZLİ
    Tel: 0258 266 37 39




    Sigara Kullanımı Kullanmıyorum

    Hobiler Yüzmek, basketbol, voleybol, masa tenisi

    YanıtlaSil
  5. Ben bir ziraat bankalı olarak 3 yıldır bu sınavı sayın Genel Müdürümüzün dediği gibi elektronik ortamda sınava girip kazanıyorum. Ancak Sayın Genel Müdürümüz bir noktayı atlamış olmalı “mülaakat” , Bölge Müdürünün onayı olmadan asla atamıyorlar, ağzınızla kuş tutsanız hikaye. Bölgenin adamı olmadınız mı ne olursanız olun asla atanmıyorsunuz. Kendilerini kandırıyorlar. Atadıkları yöneticiler de şu an Ziraat Bankasının en kötü yöneticileri durumunda. Düşünsenize krediler servisine atayacak adam bulamıyorlar. Bu zihniyetle nereye kadar giderler, artık anlayın Bölge Müdürlerine bırakırsanız olacağı bu.

    Bu arada Aksu/Antalya Şubesi müdürünün kızı Aksu/Antalya Şubesinde sınava giriyor bu nasıl oluyor, basbayağı torpil. Bundan Genel Müdürümüzün haberi yok galiba ! Ama Bölge Müdürünün haberi var, uyan Sayın Genel Müdürüm uyan. Artık sana yalakalık yapanları yanından uzaklaştırma zamanın geldi de geçiyor. Kendinizi kandırmayınız.

    YanıtlaSil
  6. Slm kısaca kendimden bahsedeyim.adım yücel.24 yaşında lise spor bölümü mezunuyum.
    1,84 boyunda 75 kiloyum.silahlı özel güvenlik serfitikam bulunmakta.
    askerliğimi tunceli özel asayiş komutanlığında bitirdim.
    E sınıfı sürücü belgem de bulunmakta.
    şu anda Antalya Eğitim ve Araştırma hastanesinde özel gövenlik görevlisiyim.
    görevimde çok başarılı ve sevilen biriyim.ama bu sektörü daha ciddi düşündüğüm için silahlı görev almak istiyorum ..ayrıca otobüs kullandığım için şöförlükte yapabilirim.
    o yüzden iş arıyorum.referans gösterebilirim.
    şimdiden çok teşekkür ederim.0543 647 82 64 ucan_kus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. bende düz lise mezunuyum açıköğretim işletme okuyodum fakat ara vermek zorunda kaldım.27.09.1986 doğumluyum sınava katılma şansım varmı?

    YanıtlaSil
  8. SİLAHLI GÜVENLİK YALOVA ZAFER DEMİR 0544 805 16 55

    YanıtlaSil
  9. MERHABA SİLAHLI GÜVENLİK KONUSUNDA 5 YILLIK TECRÜBEM VAR YALOVADA İKAMET EDİYORUM GÜLER YÜZLÜYÜM İLANIMIN OLUMLU VEYA OLUMSUZ BANA SİZİN TARAFINIZDAN DÖNÜŞ YAPILMASINI RİCA EDERİM SAYGILARIMLA ZAFER DEMİR 0544 805 16 55

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben aslı eraslan 1989 bursa doğumluyum aydında yaşıyorum aydın adnan menderes üniversitesi 2 yıllık muhasebe bölümü mezunuyum okuduğum dönemde mali müşavirin yanında staj yaptım bilgisayar işletmenliği sertifikam var bankanızda çalışmak istiyorum saygılarımla...iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  11. SAYIN GENEL MÜDÜRÜM SİZ İLETİŞİM FAKÜLTESİ MEZUNLARINI İMTHANA KOYMUYORSUNUZ OYSAKİ İLETŞİM MEZUNLARI İNSANLARLA DAHA İYİ DAHA GÜLENÇ DAHA SICAKKANLI İLİŞKİ KURAR VE İKNA KABLİYETİ YÜKSEK OLU BÜTÜN BANKALAR ALIYORDA SİZİN NEDEN ALINMADĞINI ANLIYAMADIM İLETİŞİM MEZUNLARI OLARAK BİZİ NEDEN TERCİH ETMİYORSUNUZ İNSAN KAYNAKLARINA TALİMAT VERİRSENİZ ÇOK MEMNUN OLURUZ GÖRECEKSİNİZ BANKANIZA FAYDALI ÇOK İNSAN ALINACAKTIR.ÇÜNKÜ GÜZEL KONUŞMA DERSİ BİLE ALIYORUZ İLGİNİZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM.SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  12. SAYIN GENEL MÜDÜRÜM 2010 YILINDA YENİDEN İMTİHAN AÇACAKMISINIZ İLETİŞİM MEZUNLARINIDA EKLERSENİZ ÇOK MEMNUN OLACAZ SADECE SİZDE YOK ÇÜNKÜ

    YanıtlaSil
  13. ziraat mühendisiyim bu sene mezun oldum yabancı dil (upper intermediate)askerliğim tecilli yaş 24 boy 1.74 medeni durum bekar ,ziraat bankasında çalışmak istiyorum .gsm: 0 531 790 68 88 email: berkemejder@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. afyon kocatepe işletme myo finans dalı mezunuyum 22 yaşındayım kocalide ikamet ediyorum halkla ilişkiler , müşteri ilşkileri yönetimi ,proje eğitimi yönetimi ve ingilizce sertifikam bulunmaktadır sizinle çalışmak istiyorum 05369881892

    YanıtlaSil
  15. SAYIN GENEL MÜRÜM;merhaba ben ayşen şahin kütahya doğumluyum kütahya merkezde oturmaktayım ticaret meslek lisesi mezunuyum bilgisayarı muhasebe vergi uygulama bölümü affını beklemekteyim okulumun bitmesi için ara verdim bebeğim olunca çalışamdım derslere ve bu arada 1 çoçuk annesiyim sizinle çalışmaktan gurur duyarım bigilerinizi arz ederim 05374024723

    YanıtlaSil
  16. ben düz lise mezunuyum 20 yaşındayım kpsss ye girdim 70 aldım çalışı bir yandan üniversite okumak istiyorum lütfen işe ihtiyacım var bilgisayar kullanıyorum daha önce hastanelerde çalıştım muhasebecilerin yanında üniversiteye hazırlanıyorum iş olursa açıköğretim okumayı düşünüyorum.sizinle çalışmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  17. Slm.adım hilal.23 yasındaym.onlısans muhasbe mezunuym.suanda aöf isletme 3.sınftaym.hilal.ozpolat@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar, ben ticaret lisesi mezunuyum,açık öğretim bankacılık ve sigortacılık bölümü öğrenciyim,daha önce çeşitli banklarda uzun süreler görev aldım,ama şimdi işsizim bilgisayar deneyimim,(widowas,excell,powerpoint,mikro,logo,outlook,internet v.s)bankanızda çalışmayı çok istiyorum ... teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  19. merhabalar
    ben mustafa bursa panayır mahallesinde ikamet etmekte olup 4 aydır işsizim iş arıyorum.lütfen yardımlarınızı bekliyorum
    telefonum :0 545 310 58 76
    email:muserbey@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. 1975 dogumluyum Harran Ünv. Myo inşaat bölümü mezunuyum yaklaşık 12 yıldır bu mesleği yapıyorum her türlü üst ve alt yapı projelerinden referanslarım bulunmaktadır evliyim (B) sınıfı ehliyetim var bu iş başvurumun değerlendirilierek tarafıma bilgi
    verilmesini saygılarımla arz ederim... asam063@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. ARKADAŞLAR BAŞVURU FORMU NERDEN DOLDURULUYO SİTE LİNKİ YOLLAR MISINIZ BEN BİR TÜRLÜ BULAMADIM ZIRAAT BANKASI İNSAN KAYNAKLARI BÖLÜMÜNDEN :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.