Bakan "İş-kur müdürlerine uyku haram" dedi

 Bakan Dinçer yaptığı medya açıklamasında bu işsizlik içinde "İşkur müdürlerine uyku haram" dedi. Bakan Dinçer "işsizler olduğu sürece iş-kur müdürlerine uyku haramdır" dedi. iş-kur müdürlerinden yeni projeler beklediğini açıkladı. İş-kur müdürlerinden yeni projeler çıkmıyor değil fakat ülkemizde
gerçekten çok fazla işsiz bulunmakta.


Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.