Gümrüklerden Sorumlu Devlet Bakanı Hayati Yazıcı, Gümrük Teşkilatı'na bu yıl bin 500 olmak üzere ileriki süreçte toplam 5 bin personel alınacağını söyledi. Van Gümrük Muhafaza Müdürlüğü'nü ziyaret eden Devlet Bakanı Hayati Yazıcı, çıkışta basın mensuplarının sorularını cevaplandırdı. Personel alımının 1,5-2 yıldır planlanan bir çalışma olduğunu anlatan Bakan Yazıcı, çalışmaları bir kararname içerisinde yürüttüklerini söyledi. 485 Sayılı Teçhizat Kanun taslağını hazırladıklarını söyledi. Taslağın Bakanlar Kurulu'nda da geçtiğini kaydeden
Bakan Yazıcı, "Taslak önümüzdeki günlerde Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin ilgili komisyonunda görüşüldükten sonra genel kurula sunularak kanun taslağı çıkaracağız"
Taslakta önemli düzenlemeler yaptıklarını da kaydeden Bakan Yazıcı, onlardan bir tanesinin de çok eksik olan 5 bin adet kadro olduğunu söyledi. Bakan Yazıcı, "Bu kadrolar peyderpey kullanılacak. Yani bir yıl da kullanılması mümkün değildir. Kanunu bu yıl içerisinde makul sürede çıkarabilirsek bin 500 tanesini bu sene içerisinde kullanacağız. Böylece zaman içerisinde bu eksikliği gidereceğiz" şeklinde konuştu.
Bu ilan isbasvurusu.org sitesinden yayınlanmıştır.
bu gumruk isi icin eleman alimi nereye basvurmamiz gerekiyor burdaki yazilari okudum bir cogu buraya yazmis ama ben buraya yazmayi dusunmuyoum tum bilgilerimi neden herkes gorsunki ve site yonetimi bu bilgileride burada yayinlamamasi gerekiyor bencede bunlar gizli tutulmasi gerekmiyormu cevabinizi bekliyorum
YanıtlaSilser858@mynet.com
aysegul unluer 1984 yılında berlinde dogdum mütercim tercumanlık mezunuyum ingilizce rusca almanca(az)biliyorum.mail adresim:zekiunluer@windowslive.com ayrıca yeminli tercumanım.
YanıtlaSilevet bende yukarıdaki yoruma katılıyorum bilgilerimi bu şekilde açıklamak istemem sadece dış ticaret mezunuyum diyebilirim.başka bir şekilde başvurma imkanımız yok mu? bu habere çok sevindim cevabınızı bekliyorum..
YanıtlaSilburdan başvuru yapılıyo mu ki herkez cv dönderiyoo? kpss ile alınacak die biliyorum bende dış tic. mezünuyum gümrük tercih edebiliyo muyum?
YanıtlaSilsedat bakan 1985 mardin doğumluyum.. bankacılık ve sigortacılık mezunuyum.. bakan372@hotmail.com
YanıtlaSilgümrük mezunuyum ve çok az asgari ücretin altında daha az bi para ile çalışıyorum...gerçekten personel alınacakmı sartları ne daha açıkalayıcı bi bilgi olsa keske :(
YanıtlaSilmurat acar 1991 malatya doqumlyum dış ticaret mezunuyum muhabbetet1903@hotmail.com ws NaKaMuRo_26@hotmail.com
YanıtlaSildış ticarette okuyorum son yılım ama çalışmam lazım okul taksitlerimi ödeyebilmem için nereye basvurmamız gerekiyor lütfen bilgilendirebilir misiniz
YanıtlaSilSeLam been Serkan 20 Yaşındayım işsizim gümrükte ÇaLışmak İstiyorum Kpss Den 71 Puan ALdım NasıL Yapmam Gerekiyor...sirkan63@windowslive.com..!542-443-22-13
YanıtlaSilramazan açık 1984 dogumluyum iş sizim iş arıyorum 505 964 48 30
YanıtlaSil