Yardımcı abla projesinde 15bin genç kıza iş
MEB 15 bin genç kızı eğiterek "yardımcı abla sertifikası" verecektir. bu sertifikayı alan kızlar devlet okullarında yada özel okullarda ana sınıflarında öğretmenlik yapabilecek. 2011 yılına kadar kademeli olarak 15bin kişiye istihdam sağlayacak Milli eğitim bakanlığımız genç kızlarımıza bir umut oldu. AB projeleri ile finanse edilen projenin ilk meyveleri yani ilk atamalar 2009 nisan ayında yapılacak. lise mezunu tüm genç kızların katılabileceği bu projeye devlet şimdiden 2500 kişilik boş kadro ayarladı. şimdilik Yardımcı abla projesi başvuru koşulları ile ilgili detaylı bir bilgi bulunmamaktadır. bilgileri sitemizden takip edebilirsiniz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
böyle projede yer almak çok güzel olur benim açımdan çünkü çocukları çok seviyorum:)
YanıtlaSilbasvuru nasıl yapıcaz ileride ni yayınlayacaklar
YanıtlaSilevet çok güzel bi imkan sağlamışlar eeminim birçok evde kalan genç kızlarımısa umut ışığı doğacaktır.
YanıtlaSilBen 38 yaşında ev hanımı bir bayanım. Genç kızlarımıza iş imkanı diye çok güzel bir hareket başlatmışsınız. Ama evlerinde çocuk bakan daha tecrübeli ve tüketici konumundaki bizim gibi bayanlarında bu imkandan yararlanması için başvuru koşullarının bizlere de uygun olarak belirlenmesi bizleri çok mutlu edecektir. Saygılarımla.
YanıtlaSilben 25 yaşında evli bir bayanım.benim bu projeye katılma hakkım var mı?bunu çok merak ediyorum.saygılarımla.
YanıtlaSilya başvuru tarihlerini dört gözle bekleyenlerdenim bende ama güzel bir proje
YanıtlaSilbu proje gerçekten çok güzel bu projede yer almak ısteyenlerı daha net bır şekılde bılgılendırırsenız sevınırım yaş sınırı var mı en çok öğrenılmek ıstenenlerden biri herhalde budur
YanıtlaSilbu projeye sadece lıse mezunu mu alınacak yoksa unıversıte mezunlarıda basvuru yapabılecek mı???
YanıtlaSilbütün düz liseler geçerlimi bu projede
YanıtlaSilyardımcı abla alımlarında yas sınırı var mı? her ılde mı yapılacak_
YanıtlaSilher ılde yapılacak mı bu kurs
YanıtlaSilya sadece lise mezunlarına mı bu iş imkanı ben 2 yıllık muhasebe mezunuyum bizim için geçerli değilmi neden daha açık yazmıyorsunuz
YanıtlaSilBu haberi duyduğumda çok sevindim çünkü hayalimdeki mesleği yapabileceğim inşallah.Eğer gerektiği önemi ve değeri verirsek kazanmamamız için hiçbir engel yok...
YanıtlaSilgercekten mukemmel bı fırsat ne zaman detaylı bı bılgı alabılırız acaba.. ne zaman faalıyete gecer sabırsızlanıyorummm :)
YanıtlaSilbiz milli eğitim bakanlıgına bağlı olarak çalışsak usta öğretiçilerede yardımçı abla olarakmı verilecez yoksa kadrolularamı
YanıtlaSillise mezunuyum detaylı bilgileri ne zaman alabiliriz bilgilendirmenizi istiyorum
YanıtlaSilsezen bence güzel bir proje ama ilk başta meslek yüksek okulları ve kız meslek lisesi çocuk gelişimi mezunlarına tanınmalı. Ayrıca onlar çöcuk gelişimi eğitimi yıllarca alırken lise mezunlarına faydalacagı bu hak boş kalan yerler olursa tanınmalı.yoksa myo ve meslek liselrrine haksızlık olur.herkez için hayırlısı olsun.....
YanıtlaSilARKADAŞLAR BEN MEB ARADIM BU HABERİ YALANLADILAR
YanıtlaSilsüper bişey bende lise mezunuyum 5 yıldır anasınıfında çalışıyorum böyle bir imkan bizim için süper başvuruları dört gözle bekliyorumm çocuk gelişimini okumadığım için pişman olmuştum ama buda güzel bir fırsat benim için en azındannn :))
YanıtlaSilben lise lise çocuk gelişimi mezunuyum ve şuan açık öğretimbaşka bir bölümde okuyorum bundan bende yararlnabilirmiyim
YanıtlaSilnereye başvurcaz ne olur yardımcı olun cevaplarsanız sevinirim
YanıtlaSilneden kimse ye bu konuda bilgi sahibi değil
YanıtlaSilevet güzel fakat başvuru yeri tarihi pilot iller kurs başlayıncamı açıklanacak biz kaçırdık diye tüh vah çekeriz artık.
YanıtlaSilnereye başvurucaz merişten
YanıtlaSilhiçbir bilgim yok keşke böyle imkanlar bizi hayal kırıklılığına uğratmaz gerçek olupta şu kriz sıkıntılı dönemlerimize bir nebze ışık olsun isterim
inşallah enkısa zamanda bilgi verirsiniz bu konuda hiçbir bilgiye sahip değilim temennim inş bütün gençlerimizin bir uğraşı olsun nemutlu türküm diyene
proje çok güzel ama başvurular nereye ve ne zaman bilgilenmek istiyoruz
YanıtlaSilbu konuda gelişme oluursa bilginiz olursa lütfen benide bilgilendirin ne zaman başlayaacak düzliseliler girebilecekmi hasibeavci@msn.com agelişmeleri gönderirseeniz memnun olurum
YanıtlaSilben lise menzunuyum bu iş için kayıt ne zaman lütfen msn adresime ollayın kumbeji_17@hotmail.com
YanıtlaSilbu çok guzel bi iş imkanı ne zaman olcak kayıtlar meb bakanlıgına mı yapılcak bilgisi olan lütfen yazsın.şimdiden teşekkürler
YanıtlaSilben çocuk gelişimi meslek lisesi mezunuyum abla ögretmen prjesinin tarihleri ne zaman bide her ilde bu imkan varmı ben bu proje hakkında daha detaylı bilgi almak istiyorum vericeginiz cevabı nerden görebilirim şimdiden çok tşk ederim...
YanıtlaSilya başvuru nasıl yapılıyor...hiç kimsenin bilgisi yok mu bu konuda?bilenler lütfen bizi de bilgilendirsin
YanıtlaSilben meslek lisesi mezunuyu.28 yaşındayım.
YanıtlaSilbız tamolarak nezamn basvurabılırız nısan ayında baslıycak kurs ıcın
YanıtlaSilben meslek lisesi mezunuyum. 29 yaşındayım. evliyim çocukları çok seviyorum.bence meslek liselerine öncelik tanınmalı .çünkü bu işin eğitimini alan insanların daha iyi yapacağına inanıyorum.
YanıtlaSilarkadaslar eger olursa bızım ıcın buyuk bır fırsat.umarım yalan degıl gercek olur insallah!
YanıtlaSilben meb gittim sordum bugun sadece bı tasarıymış. geçerliliği kesin deilmiş. tam kesin bi tarihte vermediler.sadece haber yaptılar diolar yazı yokmuş ellerinde...hayırlısı bakalımm
YanıtlaSilharika bir haber. ben meslek lisesi çocuk gelişimi mezunuyum.28 yaşındayım. evliyim,çocukları çok seviyorum. inşallah hayırlısı olur.
YanıtlaSilarkadaşlar sadece bu kursa bağlı kalmayın.
YanıtlaSilben internetten arastırdım meb bağlı çocuk gelişimi üzerine aynı imkanları sunan birçok kurs var.ben başvuru yaptım.23 martta kursum başlıyor 4 ay sürecek(staj dahil)Ayrıca daha sonrasında iş imkanıda sunuyorlar.herkese kolay gelsin..
ARKADAŞLAR MERHABA.BU KONU HAKKINDA BİLGİ ALAN BİRİ OLURSA BURDAN BİZİDE BİLGİLENDİRİRSE SEVİNİRİZ.BU ARADA ASLI NERDE BAŞVURU YAPTUN VE NEREYE.YARDIMCI OLURMUSUN LÜTFEN.
YanıtlaSilben meslek lisesi mezunuyum.vanlıyım.28 yasındayım .evliyim. 3 yaşında oğlum var.çocukları çok seviyorum.inşalah hayırlısı olur.bu işe çok ihtiyacım var.
YanıtlaSilharika bir haber.çqcuk gelişimi mezunuyum.29 yaşın dayım.öncelik meslek liselerine tanınmalı.
YanıtlaSilbaşlıcak deniliyor fakat istanbul da olmıcakmış bayrampaşa ilçe milli egitim müdürlügü öyle söylüyor lütfen dogru bir açıklama yapın bu konuda neden insanlara güzel bir açıklama yapılmıyor yoksa sadece torpillilermi girecek bu kurslara merak ettim
YanıtlaSilNasıl bişey anlamadım ortaya bişey atılıyor ne tarihi var ne başvurulacak yer var.Lütfen biri bizi aydınlatsın
YanıtlaSilarkadaşlar peki kayıtları nasıl ve nereden yapabiliriz?ayrıca yaş sınırı var mı?
YanıtlaSilartık açıklasınlar nerden başvuracaz neler gerekiyo...
YanıtlaSilbence tamamen seçim yatırımı seçimden sonra bizi unatacaklar neden marttan önce değilde nisan diyorlar yer zaman hiç birşey demiyorlar inanmak istiyorum ama güvenemiyorum seçimden sonra bunuda bi kılıf bulacaklar emin olun bizi yine unutacaklar keşke her yıl seçim olsada insanlar biraz ilgi alaka görse.....
YanıtlaSilbende çocuk gelişimi mezunuyum.29 yaşındayım. evliyim.bu haberi duyunca çok sevindim.bu işe çok ihtiyacım var.başvurunezaman.
YanıtlaSilşimdi kalpten gideceğim biz usta öğreticilere kadro yok bulunamıyor oy oy yardımcı ablalara devlet 2500 kişilik boş kadro ayarlanıyor hop şu 2500 kişi biraz sıkışık atansın biz usta öğreticilerde kadrolu atanalım yani lütfen bize boş kadro ne zaman açılacak ona göre bekleyelim şu KePaze sınavından kurtulalım hakkımızdan fazlasını iade ederiz insaflıyızdır yani
YanıtlaSilarkadaşlar madem nisanda atamalar var o zaman kurslar ne zaman açılacak.kurslar açılmadan atamalar nasıl olacak duğrusu anlıyamadım
YanıtlaSilarkadaşlar benim anlayamadığım kurslar açılmadan atamalar nasıl yapılacak bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim
YanıtlaSilniye bir proje başlatıldıı bunca boş genç kız büyük ümitlere kapıldıı ...nerde bu haberin gerisi niye kimse çıkıpta yardımcı ablalık projesine başvurulrıın başladığını söylemiyoo... bu türkiyede her şeyy boş önce duyrulur sonra gerisi gelemz zaten...!
YanıtlaSilNİYE BİR AÇIKLAMA YAPILMIYOR,KAÇ AYDIR.
YanıtlaSilPeki eğitim verilmeden nasıl Nisanda başlanıyor.Bu konuda bilgisi olan varsa foruma yazsın.Ayrıca yaş sınırlımı?MEB NEDEN BU KONUDA AÇIKLAMA YAPMIYOR!!!
YanıtlaSilarkadşlar başvurulr başladımı nasıl olacak bilgisi olan yazsın dtaylı bi şeklde bizde ögrenelim lütfen
YanıtlaSilinsanları boşa umutlandırmayın gerçekte böyle bişe varsa şartlar ve gerekenleri açıkca yazın en azından uygun olmayanlarda boşa umutlanmasın. aslında çok güzel bi proje işsiz büyük bi kesim bayanlara iş olanağı sunuluyor inş boşa çıkmas umutlar hayırlısı hala bekliorus bi açıklama. bilgisi olan lütfen diğerleriylede paylaşsın şimdiden tşkr duyarlılığınıza..
YanıtlaSil25 mart hakkında bilgisi olan varmı. 25 martta meb e başvurulacagı dogrumu
YanıtlaSilarkadaşlar 25 mart falan yok. sadece 5 mayısı bekleyin..
YanıtlaSilSEÇİM PROPAGANDASINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL BU BENCE UMUDUNUZU MESİN ARTIKBEN ÇOKTAAAN KESTİM..MART GELDİ GEÇİYOR NİSANDA BAŞLIYORDU HANİ KURS DAHA BAŞVURU YAPILMADI..YAZIK..RESMEN HAYALLERLE UMUTLARLA OYNANDI..
YanıtlaSilproje çok güzel ama neden lise mezunları bir sürü 2yıllık öğrenciler var neden onlar değil dalgamı geçiyorlar bizimle bende lise hazır giyim mezunuyum ortaya bişey attılar gidiyorum soruyorum bizde bişey bilmiyoruz diyorlar dalgamı bu yaaa neden 5 mayıs arkadaşım anlamadım ben
YanıtlaSilşu başvuru tarihi belli olsun artık umutla bunu bekliyoruz.
YanıtlaSilarkadaşlar bu haberler yalan..sadece seçim arifesi için ilgi çekme..bu hükümetten iç çıkmaz boş bunlar..halkı değil yandaşlarını doyursunlar sadece..
YanıtlaSilyalan falan degil güzelim oldugundA görürsün.. senin amacın siyaset yapmaksa başka bir yere canım..
YanıtlaSilüniversite okuduğum yıllara yazık ben iş bulamıyorum millet lise mezunlarına işveriyo allah kahretsin batsın bu dünya
YanıtlaSilmerhaba başvurular ne zaman başlayacak artık açıklansın biran önce.saygılar
YanıtlaSilböyle birsey oursa çok sevinirim.Ama kurs verilmeden nasıl atanabilinir ki.Hiç mantıklı değil.Umarım kurslar açılır herkes emeğini alır.Kurs tarihleri belli olunca yayınlarsanız seviniri.Kendim için ve tüm benim gibi durumda olanlar için .Saygılarimla.
YanıtlaSilaçıklayın artık sabrım kalmadı
YanıtlaSilheryere sordum ama hiç bu başwru hakkında olumlu yanıt alamadım nasıl iştir anlamadım
YanıtlaSilyeter artık ya kım bıze yol gosterecek nereye gıtsek cevap yok en ıyısı arkadaslar sesımızı baska sekılde duyuralım
YanıtlaSilben çocuk gelişimi 12. sınıfta okuyorum ve bu yardımcı abla kurslarını desteklemiyorum çünkü biz tam 3 yıl hatta 4 yıl bu işin eğitimini alıyoruz ve zorluğunu biliyoruz staj görüp deneyim kazanıyoruz ama bu kurs açılınca bizimle onlar arasında hiç bir fark olmayacağını düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum birisi söylesin
YanıtlaSilbence yalnıs dusunuyosun.bu durumda sende mezun oldugunda calısabılıceksın.herkezın ımkanı yok bı unı okumaya.bence at gözluklerı cıkar bıraz genıs dusun kardesım dıyorum sana.sadece kendını degıl etrafına bı bak derım ben...
YanıtlaSilbence düz lise mezunları hak etmiyo ben 7 senedir bu okulu okuyom usta öğreticiyim sertifikam var hangi hakla başvuru yapmayı düşünüyosunuz ben bunlara HAKKIMI HELAL ETMİYORUM öbürdünyada görüşürüz
YanıtlaSilben düzlise mezunuyum ve üni kazandım maddi durumdan dolayı ünive gidemedim ck üzgünüm ve lütfen bazı akıllılar bizi es geçmeye calışıyorlar bunlara inanmayın benim gibileri göz önüne getirinde artık başvuruyu açıklayın
YanıtlaSilya artık birileri net bişey söylesin yeter artık
YanıtlaSilıuuuu
YanıtlaSilya neden bi acıklama yapmıyorlar nasıl nereye baswuracagız bizi bilgılendırın lutfen meb bisi soylemıyor anlamadım ben bunu ya
YanıtlaSilYA ARKADAŞLAR BEN BUNU SÜREKLİ ARAŞTIRIYORUM GEÇEN SENEDE BUNA BENZER Bİ SEMİNER VARDI PİLOT İLLER BELLİ OLMADAN MEB Bİ AÇIKLAMA YAPMIYOR ANCA SEMİNERİN NERELERDE YAPILACAĞININ AÇIKLANMASINDAN SONRA KESİN BİŞEY SÖYLERLER
YanıtlaSilbenim de kız arkadaşım başvursa bari açılsa da....
YanıtlaSilbaşvurular ne zmn yapılacak ve nereye duyuru falan varmı yada b, adres
YanıtlaSilarkadaşlar boşuna sizde benim gibi vakit kaybetmeyin haftarca meb e gittim öyle bişey yok dediler
YanıtlaSilbi ilan veriyosunuz bi umut ışığı doğdu diyoruz araştırıyoruz ama sonuç yok lütfen ümitlenirmeyin bizleri
YanıtlaSilöyle bır şey yok arkadaşlar yalan mış
YanıtlaSilRESMEN DALGA GEÇİYORLAR BİZİM UMUDUMUZLA. ALLAH HAK ETİNİ VERSİN...BAŞKA BİRŞEY DEMİYORUM.
YanıtlaSilben buna karsıyım ben suan hakkımla egıtım fakultesı okuyorum ogretmen olmak ıcın umarım boyle bır sıstem konulmaz
YanıtlaSilyoksa bıze haksızlık olur ozaman egıtım fakultelerı kapansın bız hıc okumayalım lıseden sonra dırek egıtım alarak ogretmen olalım olmaz oyle sey umarım kabul olmaz haksızlık cunku
senin okuduğun fakülteyle yaptığın öğretmenlik farklı bu kursala yapılan eğitim farklı sen gerçekten öğretmen oluyorsun ama bu kursu bitirenler öğretmenlerin yanında yardımcı oluyor sınıfta öğretmenin sınıf başkanı seçmesi gibi birşey yani umarım da inşallah böyle birşey olur bazı şeyler fakülte de okuyarak ta olunmuyor.
YanıtlaSilhala umutluyum sabırla bekliyorum.
YanıtlaSilinşallah olur dört gözle bekliyorum bişey bilen varsa yazsın lütfen
YanıtlaSilhadi başlatın artık yaşımız ilerliyor azıcık bizi de düşünün
YanıtlaSilya önce lise mezunları alınsın sonra yetişkinler alınsın
YanıtlaSil2010 geliyor yardımcı ablalıktan ses yok bekliyoruz umarım umutlarımız boşa çıkmaz.bu bizim geleceğimiz hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum
YanıtlaSilewtt 2010 geldi ve hala ses yok :(
YanıtlaSilben halk eğitim mezunuyum çocuk bakım elemanı kursunu bitirdim ama şuan iş başvurusunu nasıl yapabileceğimi bilmiyorum bunun için bana yardım ederseniz çok sevinirm... şimdiden teşekkürler..
YanıtlaSil