Aslında kanada hükümeti her sene 200bin civarında göçmeni ülkesine davet ediyor. gelen göçmenler 3 yıllık çalışma ardından isterlerse kanada vatandaşı olabiliyor. kanada istediği eleman adedini ve meslek gruplarını her yıl kasım ayı sonunda açıklıyor ve o yıl içinde yapılmış başvuruları değerlendiriyor. işte bu başvurular çoğunlukla gazete ilanlarında gördüğümüz göçmenlik büroları aracılığı ile yapılıyor. aslında onlar sadece hukuki işlemlerde bir aracı konumunda sizin işlemlerinizi gerçekleştiriyorlar. isteyenler kişisel olarak kendi işlemlerinide yaptırabiliyor ama bu hem zaman hemde biraz bilgi gerektiriyor. bu göçmenlik bürolarınada güvenmek için en başta işkurdan izin belgesi olup olmadığının kontrolü yapılmalı. aslında gazeteye ilan veren tüm göçmenlik büroları sıkı denetimden geçtiğinden büyük ihtimal yasal olan yoldur.
Peki iş başvurusu için maliyet olarak nekadara patlayacak diye sorarsanız şöyle bir cevap alabilirsiniz.
siz değerli göçmen adayları tüm işlemlerini kendiniz yaparsanız 4kişilik bir aile için 6000ytl gibi bir masrafı gözden çıkarmalısınız. yine 4kişilik bir aile için göçmenlik bürosu aracılığı ile başvurularda masrafınız 10000ytl'ye ulaşmakta.
kanada hakkında elimize ulaşan ufak bilgilerde var örneğin;
- dünyada suç oranının çok düşük olduğu ülkelerin başında geliyor
- sağlık sorunları yok denecek kadar az, insanlar ölmek istese bile ölmez cinsinden
- halk arasında hiç ayrımcılık yapılmıyor denebilir
- hava deseniz bizim erzurum, van sıcaklığında (deniz kenarı istanbul havası gibi olan yerlerde var)
ilgili bağlantılar:

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.